Vraag

Geld verdienen met weinigt tijd.

  • 16 February 2019
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi. Ik zal mijn situatie zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Dit jaar word ik 14 en ik zit in de derde klas TL. Ik heb een eigen paard op een natuurlijke manege waar hij 24/7 buiten is zonder stal en dagelijks ruwvoer en drinken whatsoever wat voor mij betekend dat ik niet elke dag naar hem toe moet. Natuurlijk moet ik wel ongeveer drie dagen per week naar hem toe. Ik zou het erg leuk en fijn vinden om wat extra's verdienen en dat is of course erg moeilijk op deze leeftijd al helemaal wanneer ik weinig tijd heb ivm eigen paard en school. Wat is een goede manier voor mij om toch wat extra's bij te verdienen? Mijn ouders willen me niet een krantenwijk laten doen vanwege gevaar etcetera. Ik teken erg graag en doe af en toe opdrachten voor mijn familie, graag zou ik willen uitbreiden naar meerdere personen maar ik weet niet zo goed hoe. Alvast bedankt voor alle reacties!

1 reactie

Hey,

Geld verdienen op je 14e is best wel moeilijk, omdat er niet heel veel opties zijn.

Als je meer teken opdrachten wilt moet je gaan adverteren, dit kan je doen door middel van mond op mond reclame, misschien een website of een insta account. Ook zou je een folders kunnen afgeven bij winkels en vragen of ze ze willen neer leggen. Sommigen supermarkten hebben ook een prikbord waar je dingen kunt ophangen, daar zou je ook een advertentie kwijt kunnen.


Groetjes,

Reageer