Vraag

geld verdienen

  • 30 August 2021
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi!! Ik ben nog al een shop meisje, dus ik heb wat ik al zei in een topic, al me geld uitgegeven. Maar ik heb een probleem. Ik ga overmorgen naar m'n zieke opa toe in het ziekenhuis. En ik moet een leuk cadeautje kopen van mn moeder van me eigen geld. (Dat noemt ze dan een mooi gebaar.) Maar ik heb geen geld. En mama zat t denken over een cadeau van €20 die ze had gezien..   kan iemand helpen zodat ik geld heb of tips?? Ik kan me moeder niet vertellen dat ik blut ben want ze wist nog zo goed dat ik €100 in me spaarpot heb en als dat opeens weg is dan kom ik diep in de problemen.. heluupp.!! 

 

 

PS. Liever geen klusjes ofz want dat valt niet te proberen alleen er valt niet veel te doen en mr moeder vind dat een beetje onzin 

 

 

 


3 reacties

Kan je niet een bon ofzo in elkaar knutselen die hij later bij jou in kan leveren voor iets??? Bijvoorbeeld geld of een keer met jou naar de winkel ofzo.

Weet niet of het een goed idee is, maar valt te proberen...

Ik denk niet dat je zo snel even dat kan verdienen. De beste optie lijkt mij het van iemand lenen. Zou je bestie het aan je kunnen lenen voor korte tijd? Dan kan je daarna eraan werken om dat terug te betalen en überhaupt weer wat inkomen op te bouwen.

De andere optie is om eerlijk te zijn tegen je moeder en te vertellen wat je hier op het forum ook heb verteld. Ik ken jouw moeder natuurlijk niet, maar ze begrijpt vast wel dat het fout is gegaan en dat je je daar erg rot over voelt - ook al denk jij dat dat niet zo is. Als ze het begrijpt, kan zij jou misschien het bedrag lenen en kan je dat later weer terugbetalen in geld of een dienst.

Succes! :)

Ik ben het eens met dat lenen de beste optie is hier. Je kan daarna om geld te gaan verdienen bij de supermarkt gaan werken bijvoorbeeld en wat beter op je centjes passen ;)

Groetjes Lucas

Reageer