Vraag

Geld verdienen

  • 29 April 2019
  • 3 reacties
  • 299 Bekeken

Badge
hey, ik doe samen met 3 anderen mensen mee aan ‘het euro-project’ van school. de bedoeling daarvan is dat je zo veel mogelijk geld verdiend. 20 procent daarvan gaat naar ons mentor uitje en 80 procent gaat naar KWF Kanker Bestrijding. we hebben nu al €155 met koningsdag maar we willen graag de €175 of zelfs de €200 halen. heeft iemand tips om snel geld te verdienen? deadline is trouwens 17 mei 2019
xoxo

ps: we zijn allemaal 13 jaar oud

3 reacties

Hey!

Wat een mooie actie van jullie, ik vind het heel knap!

Misschien kunnen jullie een wafelbak (of iets anders) houden, Bak iets met je klas en verkoop ze in de pauze aan de rest van de school of aan mensen uit je buurt.
Je zou ook een soort rommelmarkt kunnen houden, of klusjes gaan doen.
Iets wat bij mijn school ooit is gedaan was een carwash.
Het was zo dat alle leerkrachten voor iets rond de 5 euro (denk ik) hun auto konden laten wassen door een klas. Dat lijkt me ook el iets tof voor jullie!

Veel succes & plezier!
Groetjes
Lot
hi
mis een leuk iedeetje om aan buren te vragen voor klusjes te doen (doe wel bij bekende mensen)
BV:
autowassen
flessen ophalen en naar winkel brengen voor statiegeld
Je kan ook op school rondvragen waar je goedkope wierie kan inkopen (doe dat dan wel voorzichtig, het is handig dat je een vriend hebt die al in dat wereldje zit) dan kunnen jullie geld bij elkaar leggen om dan dope in te kopen.

Vaak ben je bij de coffeeshop 10 euro per gram kwijt, maar als je bij iemand koopt die het zelf groeit kan je al snel naar de 2 euro per gram gaan. (dan moet je wel vaak minimaal 50 gram inkopen).

Als je dat dan weer verkoopt voor 6 euro per gram (goedkoper dan bij de coffeeshops) dan kan je dik geld verdienen voor iemand onder de 18.

Reageer