Vraag

Gamewinkel 2.0

  • 7 January 2020
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey forumleden,

Zoals jullie wel hebben gemerkt ben ik de laatste tijd erg veel bezig met me gamewinkel die ik wil beginnen. Ik ben zelf vooral nu bezig met de vloer en stellingen. Zoals ik in mijn andere topic al vertelde wil ik dus iets doen met houten stellingen. De stellingen zijn gewoon wit, maar de omhulsel is dan van hout. Ergens denk ik dat het wel mooi lijkt, misschien ook totaal niet.

Ik dacht aan dit soort kleur hout. (I know dit is een laminaat, maar het gaat om de kleur). Omdat dit best donker is, wil ik wel een lichtere vloer hebben. Ook in het andere topic is vertelt dat een witte vloer geen optie is. Dus ik dacht zelf meer aan een licht grijze beton look. Dit is niet heel duur, ongeveer €60/€80 per m2. Oké het is best duur haha. Maar het is naadloos, makkelijk aan te brengen, en er zijn vele verschillende soorten.

Nu ik toch aan het kijken was, zat ik ook te denken aan laminaat lichtgrijs, alleen wat ik me dan afvraag hoe ziet dat eruit naar 5 of 10 jaar? Laminaat is wel goedkoper €20/€30,- per m2. Visio Grande laminaat ziet er ook wel tof uit. Dat is een soort tegel laminaat. Met zo'n gietvloer vraag ik me ook altijd af hoe dat loopt. De winkels waar ik wel is inloop die zo'n soort vloer hebben, hebben altijd een piepgeluid als je erover heen loopt. 


Genoeg over vloeren. Ik wou dus boven de stellingen de logo hebben van PlayStation, Switch, Xbox en PC. Mis ik nog iets? En dan dus ook de kleuren; Blauw, Rood, Groen, en … Ik heb geen idee wat voor kleur er bij de PC past. De kleur licht moet dus uit het logo komen, en een streep aan de zijkant en onderkant. Dat ziet er wel tof uit denk ik. 

Achter de winkel komt dan een bank, met tv ( waar ik de hele dag zit haha) ← tuurlijk niet. Dat is voor de mensen. Ik wil namelijk hebben dat de klanten de kans hebben om een game even te spelen. Zodat ze iets hebben van poh dit is een mooie game, of iets hebben van wat een shit game. Kennen jullie dat YouTube kanaal van Unbox Therapy? Die gast heeft een gaming setup en die is zo gaaf. linkje hier videootje waar hij dat ding showt. Maar ja dat ding kost dan ook $30.000 dollar. En dat is niet niks natuurlijk haha. Maar wie weet gaat het zo goed dat ik op een dag zo'n ding in de winkel heb staan. Dan blijf ik 24/7 in de winkel haha. :joy: .

Ook komt er achterin aan de zijkanten de accessoires, en misschien een extra balie. Waar je je console kan laten repareren of schoonmaken, voor weinig tot geen geld. Schoonmaken wordt gratis, ik bedoel dat is de service die we garanderen lol.

 

Als ik andere dingen te melden heb, of als een van jullie vragen, tips of opmerkingen hebben mag je natuurlijk altijd reageren. Denk vooral met mij mee. ( Dan krijg je extra korting:smirk: )

 

See ya people!

Spookyzx. 


6 reacties

 Dus ik dacht zelf meer aan een licht grijze beton look. Dit is niet heel duur, ongeveer €60/€80 per m2. Oké het is best duur haha. Maar het is naadloos, makkelijk aan te brengen, en er zijn vele verschillende soorten.

Nu ik toch aan het kijken was, zat ik ook te denken aan laminaat lichtgrijs, alleen wat ik me dan afvraag hoe ziet dat eruit naar 5 of 10 jaar? Laminaat is wel goedkoper €20/€30,- per m2. Visio Grande laminaat ziet er ook wel tof uit. Dat is een soort tegel laminaat. Met zo'n gietvloer vraag ik me ook altijd af hoe dat loopt. De winkels waar ik wel is inloop die zo'n soort vloer hebben, hebben altijd een piepgeluid als je erover heen loopt.

Ik zou voor de laminaat vloer gaan, aangezien hij bijna even mooi is en een stuk goedkoper ;)

Genoeg over vloeren. Ik wou dus boven de stellingen de logo hebben van PlayStation, Switch, Xbox en PC. Mis ik nog iets? En dan dus ook de kleuren; Blauw, Rood, Groen, en … Ik heb geen idee wat voor kleur er bij de PC past. De kleur licht moet dus uit het logo komen, en een streep aan de zijkant en onderkant. Dat ziet er wel tof uit denk ik. 

Misschien zwart, ik zie die kleur er wel bij passen. 

Als ik andere dingen te melden heb, of als een van jullie vragen, tips of opmerkingen hebben mag je natuurlijk altijd reageren. Denk vooral met mij mee. ( Dan krijg je extra korting:smirk: )

Zou leuk zijn…

Als ik zou gamen:sweat_smile::joy:

Xx me.

 

Hey,

Voor die vloer zou ik gwn bij een vloerenzaak informeren hoe lang zo'n ding meegaat. Bedenk dat je natuurlijk alles uit je winkel moet halen als er een nieuwe vloer in moet, dus dat doe je liever niet al te vaak. Anders heb je zo nog goedkoop, duurkoop.

Bij PC iets van een witte kleur ofzo?

Uitproberen lijkt me idd wel tof. Alleen, beginnen veel games zegmaar niet bij 0? Dus dat je de echte smaak past proeft als er al wat uurtjes op hebt zitten? Of heb je demo's ofzo?

Wacht wat, je moet je console schoonmaken?

Je zou, als je wat langer bezig bent, of meteen, idk, misschien ook tweedehands dingen erbij kunnen gooien. Dat je als klant iets kan inleveren en dan geld of iets anders ervoor terugkrijgt.

Gr. Pin

Hallo Spookyxz :)

Ik zou graag die extra korting willen maar ik weet niet hoe je gamewinkel heet en waar die is :)

Wanneer gaat je gamewinkel eigenlijk open?

-Dr8gon99

Reputatie 7
Badge +4

Dus…. Een jonge ondernemer? 
Goed bezig, ik wou dat de politiek net zo goed bezig was als jij bent, want dan is dit land geweldig. Nou kunnen we het hebben over hoe weinig de regering doet voor de jeugdzorg, maar ik ben eigenlijk veel nieuwsgieriger naar welk soort games je wil gaan verkopen?

 

Groetjessss

Heyo iedereen,

Fijn dat jullie allemaal zo mee denken!

Need-Help-Please,

True laminaat is wel goedkoper, maar ja hoe ziet je winkel eruit naar 1 jaar, of 5/ 10 jaar. Dus dan geef ik liever wat meer geld uit dat langer meegaat. Visio Grande tegellaminaat lijkt me dus ook wel mooi, maar onderhoud is best prijzig, zelfde met gewoon laminaat. 

Zwarte verlichting voor de pc? Hmm geen slecht idee, ga er is over nadenken!


Pin,

Ik denk dat dat het beste is ja, om me te laten informeren. Dat wou ik sws wel doen, maar wou even kijken wat beter past, en makkelijk is qua onderhoud. Witte verlichting voor de pc, ook geen slecht idee. Ik neem het in ieder geval mee thx!

Ja over die games daar krijg ik demo's van. Van een aantal games, de rest moet ik zelf bijkopen. Wat je als laatste zei over 2e hands games, dat zou ik dan goed kunnen gebruiken voor de verzameling. Ik wil wel graag iets doen van dat soort acties. Ook win acties lijkt me wel tof. Dat je bijvoorbeeld 2 kaartjes kan winnen voor de E3 in US, helemaal verzorgd natuurlijk. Of game naar keuze, console of collector's edition. 

Je console schoonmaken is niet perse mega noodzakelijk. Het is wel fijn als je console klinkt als het opstijgen van een straaljager. Door hem schoon te maken en de koelpasta te vervangen, is de console weer piepstil alsof die net nieuw is. In mijn Xbox One x zat mega veel stof, en hij maakte behoorlijk wat lawai bij het opstarten en het draaien van een game, maar na het schoonmaken hoor ik hem nauwelijks.

En ik bedoel waarom zou je niet met je console langskomen in de winkel, als je hem toch gratis kan schoonmaken.


Dr8gon99,

Haha dat klopt. Maar wie weet komt er dit jaar of begin volgend jaar een game winkel in jouw buurt en dan kan jij binnenkomen en zeggen: '’ Pssst..Pssst.. Ik ben het Dragon! Of je zegt:'’ Heey Spookyzx lekker bezig. Haha.

Ik wil de winkel het liefst in het na jaar van 2020 openen, maar ik weet nog niet of ik dat ga redden, als dat het niet wordt, dan gaat die open in begin 2021. Mag ik zeggen dat die ergens in het oosten opent? idk.


De Dichtende Puber,

Ja, een jonge, kleine ondernemer. Me pa zal zeggen als je eenmaal bezig bent met ondernemen, dan kun je niet meer stoppen. Ja de politiek is zwaar naar de klote hier in Nederland. Maar wie weet komt er een kleine verandering als de volwassen mensen mogen stemmen dit jaar. Dat is dit jaar toch? Dat Mark Rutte vervangen kan worden toch? Om de 4 jaar? Ik heb geen idee. Dan is de rest buiten Mark Rutte ook geen toppers. Al zal me niks verbazen als er wordt gestemd dit jaar, dat de VVD weer eens de meeste stemmen krijgen. Ach ja. 

 

See ya!

Spookyzx.

 

Oh cool, je krijgt demo's. Ja dan is het wel echt vet om dan zo'n bank met tv neer te zetten. Als je er echt een vette hoek van maakt, kun je ook misschien game evenementen organiseren met wedstrijden ofzo.

Die winacties klinken ook top.

Ah, schoonmaken is tegen lawaai. Got it.

In 2017 waren de laatste Tweede Kamerverkiezingen. Dus Rutte is er sws nog tot 2021 of er moeten gekke dingen gebeuren.

Gr. Pin

Reageer