Vraag

Lange afstandsrelatie

  • 17 January 2018
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hooii,

Ik heb een soort van flow met een jongen die n uur van me vandaan woont, ik heb dus altijd t probleem dat de leukere jongens t verste weg wonen? Maar ik ben dus bang dat het nooit echt wat kan worden, al vind ik dat echt super jammer. Ik wil ook super graag meeten enzo en hij ook maar ik denk ook niet dat mijn ouders hiervoor opem staan. Heeft iemand van jullie dit ook, of gehad?

Ohja, en mijn ouders accepteren heel weinig jongens. Bv: geen buitenlanders, boeren, tokkie’s of dat soort dingen. Terwijl ik die mensen dus super lief & aardig vind.
heeft iemand misschien tips? om mijn ouders aan te spreken dat het mijn leven is en ik dus wil gaan met wie ik wil? ohja en de jongen moet als t even kan ook nog knap zijn in hun ogen, slim zijn, en magnniks in de bouw of installatie gaan doen.... dat vinden ze maar niks.
Ik schaamde me bij mn ex, als hij naar mn huis zou komen schaamde ik me elke x dood want mn ouders accepteerde hem dus niet.

Gr. meisje dat struggles heeft met dr ouders over jongens.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Waar heb je hem ontmoet? Als je hem via het internet hebt ontmoet moet je wel een beetje oppassen He? Afstandsrelaties heb je echte liefde voor nodig... Anders word het niks.

Succes en oppassen he?!
Via het internet ja, en ik pas zeker wel op! mensen die ik niet vertrouw blokkeer ik gelijk. we skypen ook en dat soort dingen, hij is 100% vertrouwbaar.

Reageer