Vraag

Zwemmen met school…


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen!

wij gaan vrijdag zwemmen met school. Maar dat wil ik helemaal niet! Er is namelijk een jongen verliefd op me ( heeft ie verteld) en hij hoeft me niet in bikini te zien! Ook heb ik amper vriendinnen, of ze zijn allemaal “bevriend” met me als ze me nodig hebben. Daardoor wil ik niet zwemmen. Wat doe je daar zonder vriendinnen? Ik mag en Durf me nie ziek te melden. Ik heb tegen m’n ouders gezegd dat ik niet wil, maar ze negeren me of ze zeggen dat het moet. Hoe moet ik hier onder uit komen? Ik wil echt echt echt niet. 
groetjes,

 JooJootje


11 reacties

Jongens.. ik ga morgen al zwemmen. Kunnen jullie alsjeblieft helpen? 
groet,

JooJootje

Badge

Ik snap je volledig echt naar. Heb je geen badpak? Misschien dat je je daar comfortabeler in voelt?

 

Reputatie 4
Badge +2

Wat @idkhelp zegt is idd miss een goed idee, kijken of je iets hebt waar je je comfortabeler in voelt. Ik weet niet niet hoe lang geleden die jongen het heeft verteld maar het is natuurlijk niet prettig om daar voor jezelf rekening mee te moeten houden, ik zou proberen dat gevoel sowieso los te laten.

ik hoop je een beetje te kunnen helpen en succes morgen 🤞 

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @JooJootje

Wat @idkhelp zegt zou kunnen als je een badpak hebt. Je kan ook zeggen dat je ongesteld bent en niet mee kan zwemmen. In de introductie week van dit jaar gingen we zwemmen met de hele klas en een vriendin was ongesteld. Toen ze het aangaf hoefde ze niet mee te zwemmen. 
 

Veel succes morgen. Hoe je ons op de hoogte van hoe het gegaan is? :) 

xx Eenmeisje004 

Heyy @JooJootje

Wat @idkhelp zegt zou kunnen als je een badpak hebt. Je kan ook zeggen dat je ongesteld bent en niet mee kan zwemmen. In de introductie week van dit jaar gingen we zwemmen met de hele klas en een vriendin was ongesteld. Toen ze het aangaf hoefde ze niet mee te zwemmen. 
 

Veel succes morgen. Hoe je ons op de hoogte van hoe het gegaan is? :) 

xx Eenmeisje004 

heyyy! het punt is dat ik nog nooit ongesteld ben geworden en dat weet iedereen… toch bednakt! En nee, ik heb geen badpak helaas… Dankje! Ja ik zal jullie op de hoogte houden. om half twee begint het. 

Reputatie 6
Badge +7

Duik in het water en kom er niet meer uit tot het afgelopen is. Dan ziet-ie ook niks.

Duik in het water en kom er niet meer uit tot het afgelopen is. Dan ziet-ie ook niks.

Ja das wel heel slim! Thanks! 

Hey iedereen!

we hebben nu pauze. Ik heb toch nog een badpak gevonden. Dus die deed ik aan! En die jongen.. hij keek wel de hele tijd maar verder niets. Maar een andere jongen ging me de hele tijd in het water duwen. Ik zei stop. Ik vond het echt niet leuk. Vooral de plek waar hij duwde. Bij m’n onderrug.  Ook was het niet heel bijzonder. Ik liep maar een beetje achter een paar meiden aan.  Verder waren er geen kleed kamers. Of nou ja niet genoeg.  Nou doei! 

Heyyy het zwemmen is afgelopen en ik ben weer thuis! Het was best saai. Niet veel te doen. Die jongen die verliefd op me is, is aangesproken omdat hij een glijbaan zowat stuk maakte. Daarna ging ie naar huis. En die andere jongen ging eerder weg. Moest naar de ortho. 
dat was hettt

Fijn dat het goed gegaan is!

Reputatie 7
Badge +14

Super dat het goed is gegaan. :)

 xx Eenmeisje004 

Reageer