Zware donkere nachten...

  • 29 December 2020
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal..

Ik kom de laatste tijd zo moeilijk in slaap… En ik ervaar dat heel zwaar… Ik heb nog steeds echt hele erge suicidale gedachtes. Overdag zijn ze niet continu aanwezig, maar zodra ik niet kan slapen en daar dan uren lig in mijn eentje in het donker zijn ze heel erg. Ik trek het echt niet meer. Het is nu alweer 2 uur ‘s nachts en ik weet niet hoe ik me staande moet houden. De nachten zijn allemaal zo verschrikkelijk…

Wat moet ik doen… Iemand hetzelfde? Tips? :’( 

Ik wil niet langer meer zo doorgaan


4 reacties

Badge

Wat moet ik doen… Iemand hetzelfde? Tips? :’( 

Ik wil niet langer meer zo doorgaan


Ik ben slecht met uitleggen van dingen sorry: Praat er met de kindertelefoon over of 113, dat is anoniem, en als je het bij je ouders kwijt wil vriend of vriendin mentor, en noem maar op zou ik dat  nog knapper vinden praten helpt. Hun kijken mee naar een oplossing. Ik ben ook depressief je bent niet de enige 

Heb al eens met 113 gepraat, dat hielp niet. Met vrienden ouders en mentor praten kan ik ook niet. Ik kan mijn gevoel niet uiten. Daarom snij ik mezelf soms ook of geef ik mezelf blauwe plekken. Het zit zo diep, ik kan het niet omschrijven. Ik weet ook niet wat het is of waarom. Het is gewoon een gevoel.

Badge +1

Hoi @quick ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

JeanineR van de Kindertelefoon 

Badge

Hallo @quick,

Op dit moment herken ik jou situatie best goed.  Mij valt het ook zwaar kan je beschrijven waarom je suïcidale gedachten hebt? 
 

Het laat opblijven moet je proberen te voorkomen. Dit kan je met je ouders bespreken of ze met je naar de huisarts willen. Maar dat je echt vermoeid aan het raken bent. 
 

Het laat opblijven vermoeid raken etc is ook een cirkel als je snapt wat ik bedoel. 
 

Als je met mij wil praten ben ik er!

 

~ Hopelijk helpende hand 

Reageer