Zware Depressie

  • 18 November 2018
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, dit is mijn eerste bericht dus sorry als het wat onduidelijk kan zijn. Ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb een zwaar autistiese zus die heel erg veel problemen heeft. Ze heeft anorexia en al meerdere zelfmoord pogingen gedaan en ook al vaa genoeg wegelopen. Ze woont nu in een pleeggezin. Mijn ouders zijn er kapot van maar denken dat het nog wel goed gaat met mij. Maar dat is niet zo. Ik snij mezelf nu al een half jaar. In bet begin zat er tussen de snij beurten op zen minst een maand tussen, maar nu amper een halve dag. Mijn ouders zeiden laatst nog dat ze vinden dat je niet helemaal goed bent als je jezelf snijd. Er daar ging het mes weer naar mijn arm. Ik heb nu in 3 dagen tijd 24 sneeen gemaakt in mijn onderarm. Zonder dat mijn ouders het door hebben gehad. Ik honger mezelf ook uit. Het begon expres, totdat dus mijn 2 jaar oudere zus werd opgenomen voor anorexia. Maar ik eet gewoon bijna niks meer. Nu niet eens meer expres.. Ik krijg ook elke dag op school te horen hoe jaloers mensen zijn op mij. Dat maakt het nog erger! Vrijdag gaan we dus met de klas zwemmen, en je moet hoe dan ook mee doen (ik had vorige week de ongesteldsmoes al gebruikt). Hoe kan ik mijn sneeen verbergen voor iedereen? Ik ben zo wanhopig op dit moment... Ik hou het niet lang meer vol..

1 reactie

Wow wat heftig! Laat alsjeblieft van je hooren je verdien hulp❤️

(dit is mis aleen mij lol maar ik hat ook een wat zwaardere tijd lang niet zoals jij maar bts hielp mij heel erg sorry als dit dom overkomt in dat geval negeer het hahaha😂👍🏻)

Dat kinderen jaloers zijn... Ja ook heel vaak gehoord.... Ik werd er vaak juist onzeker door.... Probeer het te negeren.

Ik weet hoe lastig eeten kan zijn als je je zo voelt maar begin klein in de ochtend kan ik soms nog niet eeten maar op school is heel belangrijk omdat je dan veel energie gebruikt.

Over het zwemmen ja doen alsof je ziek bent....
(ik raad dit meestal niet aan maar in dit geval raad ik het wel aan wand je moet eerst jezelf gelukig maaken en zorgen maaken over zwemmen werkt dan niet.)

Ga alsjeblieft!!! Met jou huisarts praaten die kan jou goed helpen en veroordeelt jou niet. Die kan jou verder helpen om weer gelukig te worden. ❤️ Wat je verdient

Ondertussen zoek ene passie (als je die al hebt ga verder) bv tekenen, buletjournal, sport, dansen, zingen, maar ook ene nieuwe taal leeren kan heel fijn zijn bv ik leer koreaans en dan kan je ales opschrijven wat je dwars zit zonder dat iemand het ooit kan leezen in jou omgeving👍🏻 (koreaans is wel lastig dan moet je echt doorzetten maar anderen taalen kunne ook)

Ik hoop dat je niet opgeeft en weer van jezelf kan gaan houden (het is echt mogelijk) ❤️❤️❤️❤️

Reageer