zwaar gestoord ik heb een kut leven

  • 16 July 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

Het begon allemaal ongeveer 5 jaar geleden .

hoi ik ben op dit moment een meisje van 15, ik ben nooit erkend door me vader. Er zijn meerdere recht zaken geweest. Ik ken hem niet, ik kreeg als klein kind een stiefvader. Kort samengevat zat ik in huiselijk geweld en werd ik me zus zusje en broertje bijna uit huis geplaatst. Er was 1 groot gevecht, opt laatst ik had al vaak politie en jaren drama en traumatische dingen. Ik ben toen opknip therapieën geweest met mijn moeder. Uiteindelijk moesten we verplicht verhuizen uit de stad naar n dorp. Ik werd al me eerste dag zwaar gepest en zat in groep 8 ik begon met mezelf te snijden. Dat jaar was vreselijk ik ging naar de 1 ste alles ging goed totdat ik een niveau omhoog ging naar mavo. Ik had een nieuwe stiefvader en me moeder werd in 1 keer streng. In de 2 de werd ik zwaar gepest in me nieuwe klas eigenlijk word zit nog steeds met hun.
Me stiefvader rand me constant aan en ik ben ook aangerand door me neefje niemand gelooft me maar ze weten dat waar is. Ik kwam uit de kast als bi en werd en word zwaarder gepest en denk nog steeds aan zelfmoord. Ik haat me leven, heb depressie en wil me ouders niks vertellen

Bestaat  er ergens gratis therapie, iemand waar ik echt mee kan praten?  Ik ben ook gepest omdat ik emo geweest ben en raar uit zie. Iemand asjeblieft, help mij, ik houdt nie meer lang vol ik snij mezelf overal ook omdat het fijn voelt en heb altijd smoesjes

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm leesbaarheid


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er iets van een site praten online ofzo, idk of het prc zo heet mr daar kun je gratis online therapie volgen xx

Ik hoop dat je er wat aan hebt💋

Badge +1

Hoi Ankniem,

 

Wat knap dat je dit durft te vertellen op het forum van de Kindertelefoon! Hoe je het verteld komt het over als een erg lastige situatie. Je kunt elke dag bellen en chatten met de Kindertelefoon van 11:00 tot 21:00. Ook kan je voor ondersteuning of hulp contact op nemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.133.nl. Beide kan anoniem als je dat zou willen. 

Ik hoop dat dit je verder kan helpen!

 

Groetjes, 

RomeeV (De Kindertelefoon)

Reageer