Vraag

zou ik?...


Reputatie 7
Badge +5

Zou ik zelfmoord plegen?- zou ik... het doen?


23 reacties

Nee neee nee neee nee neee nee en nog eens nee!!!! Ik kan niet zonder jou.. blijf alsjeblieft hier❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

- Annoniem_meisje 

Reputatie 4
Badge +1

Nee doe het niet!

Als je met problemem zit kun je ze altijd kwijt bij je ouders, vrienden en het kindertelefoon chat en forum.

Als anderen weten wat er is kunnen ze je helpen.

 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Hulpvol meisje,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Je kunt met de kindertelefoon vandaag nog chatten of bellen.

Veel sterkte en steun gewenst,

Ab W

Mijn reactie word gecheckt😮‍💨😮‍💨

Maar pleeeg alsjeblieft geen zm!! Ik hou van jou en ik kan niet zonder jou!!! Blijf bij ons alsjeblieft❤️❤️❤️❤️

- Annoniem_meisje 

Allebei mijn reacties worden geteckt het spijt me zo erg!! Blijf hier alsjeblieft!! 

- Annoniem_meisje 

Blijf alsjeblieft hier @Een hulpvol meisje 

Ik kan niet zonder jou!! Heel veel mensen geven om jou!! Ook op het forum. Ik geef om jou!! Ik weet niet wat ik zou moeten doen zonder jou!! Doe het niet!! Blijf hier alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft. Ik smeek het je, blijf alsjeblieft hier❤️ jij bent zo belangrijk voor mij<3 blijf hier, blijf hier alsjeblieft blijf hier.. Ik kan niet zonder jou!!! I love you❤️❤️ 

Blijf hier my love❤️❤️

- Annoniem_meisje 

Ben je er nog @Een hulpvol meisje ??? Blijf hier alsjeblieft.. ik ben ongerust... reageer alsjeblieft:( 

- Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +2

@Een hulpvol meisje 

DOE HET NIET !!!! Je heb gehoord @annoniem_meisje kan echt niet zonder jou . Ik ook NIET . Zelfmoord is altijd de slechtste keus . ALTIJD .Zelfmoord is een hopeloze optie . Ik weet dat je sterk bent . Hou vol . Hoe erg je een zelfmoord wil plegen . 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben er nog... maar ik- ik kan dit niet meer aan...

-onnodige quote verwijderd-

 @Een hulpvol meisje Ik ben zo blij dat je er nog bent! Ik kan niet zonder jou!! Doe het niet!!! Blijf hier alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft!!!!!!!!

- Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +2

@Een hulpvol meisje !!! Je hebt een hele leuke vriendin . Zij zou doodongelukkig zijn als je een zelfmoord pleegt . De leven is soms moeilijk.  Maar je moet niet meteen opgeven . Je bent sterk . 

 

Emma

Reputatie 3
Badge +1

@Een hulpvol meisje 

Zelfmoord is geen oplossing. Zoek alsjeblieft hulp bij iemand! Het fijne van het leven is dat het wel weer goed komt. Ik weet niet waar je mee struggled en dat hoef je me helemaal niet te vertellen, maar wat ik wel weet is dat zelfmoord het niet waard is. Ik vind je lieve berichtjes hier heel erg fijn en je hebt mij goed geholpen en toen ik even niet online was, was jij degene die naar me vroeg! 

Als je dit echt van plan bent ga dan alsjeblieft naar een psycholoog. Ik smeek het je! Je kunt naar je juf/ meester of mentor of iemand anders op school en die kunnen dat zo voor je regelen. Praat met je ouders over je gevoelens want jij hebt recht  om te leven en blij te zijn!

Als je iemand nodig hebt om mee te praten mag je me altijd vragen❤️🦋

Hey volg het advies van iedereen je hebt echt hulp nodig. Vlgs mij zei Julian12 dat ook ergens en zoals @juliaan  ook zegt gun jezelf om hulp te krijgen van een professional want je plaatst veel harte kreten en we willen je heel graaf helpen echt ! Maar meer dan reageren op dit forum kunnen we niet en jij verdient echt meer steun dan dit. Doen hè !

Sanny xxxx

Reputatie 4
Badge +1

waarom wil je zelfmoord plegen? je hard luchten werkt goed, en misschien kunnen wij wel helpen bij een oplossing.

 

Reputatie 2
Badge

Hey, 

nee ni doen ik weet da het soms zwaar kan zijn maar zelfmoord is daar nooit een oplossing voor je ouders, vrienden, familie, iedereen gaat daar kapot van zijn dus aub ni doen 

Reputatie 7
Badge +19

Sorry dat ik zo laat reageer nee doe het niet ik wil niet de held uithangen of in herhaling vallen of betweterig over komen.

 

Dood.

Als je dat doet worden mijn benen van lood.

Je hebt zoveel betekenis.

Weet dat ik je mis.

Voor jou wil ik klaarstaan.

Voor jou zet ik (hopelijk) het licht aan.

Het is maar iets wat ik zeg.

Maar ga niet weg.

Je weet niet wat er is daarboven.

Iets fijns kan ik je niet beloven.

Maar hier word je met dank ontvangen.

Met een verlangen.

Ik zal je proberen te helpen.

He verdriet te stelpen.

Dan trek ik je overeind.

Of vecht ik tot het bittere eind.

Wilhelmavemela.

Reputatie 2
Badge

Hee lieverd echt niet doen! Je bent zoveel meer waard :(   Je gaar zoveel mensen pijn doen , je hebt nog een heel leven voor je . Soms zit het tegen en soms zie je toch weer het licht in de tunnel . Blijf hier bij ons want wij vinden jou wel leuk en accepteren je wie je bent . 
 

kusjes 

Anna 

Reputatie 5
Badge +1

Zou ik zelfmoord plegen?- zou ik... het doen?

Dat durf je niet ik kan gwn niet zonder jou. Als jij ze doet, doe ik het ook

Reputatie 7
Badge +2

Dat is aardig van je........ @Een hulpeloze jongenmaar dat is geen goed idee, want dan verliezen we meer mensen, maar ik snap je helemaal . Ik zou dezelfde gedaan hebben en het is super lief van je !!!

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Oké.. 

Reputatie 7
Badge +19

@Een hulpeloze jongen Ben je verliefd op @Een hulpvol meisje ? Je bent zo schattig aan het doen tegen haar en voor haar. Heel cute;)

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Zou ik zelfmoord plegen?- zou ik... het doen?

Nee!

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @Een hulpvol meisje Hoe staat het ervoor gaat het beter?

Wilhelmavemela.

Reageer