Hoi,
ik heb dus een tijdje een online vriendin, laten we maar M. zeggen. Ik ken omdat we van dezelfde show houden. Maar goed, ik maak me zorgen om haar.
Ze heeft naar eigen zeggen meerdere keren geprobeerd om zelfmoord te doen. Haar moeder is er een keer achter gekomen en die had haar toen straf gegeven en is gaan schreeuwen tegen haar. Ze zocht geen hulp of iets dergelijks.
Ze zei ook dat ze zelfbeschadiging wilt doen maar dat ze bang is dat haar moeder meer gaat schreeuwen tegen haar.
Haar moeder scheldt haar uit en schreeuwt heel vaak tegen haar, M. heeft meerdere keren tegen mij gezegd dat ze denkt dat ik meer om haar geef dan haar eigen moeder.
Ik maak me zorgen om M. Ze heeft geen vader die haar misschien zou kunnen helpen, haar moeder negeert dat ze zich slecht voelt en ze is al een keer naar school gegaan om te praten over haar gevoelens maar die hielpen ook niet. Iemand anders vragen gaat ook niet, want ze is te bang en als haar moeder erachter komt zit ze echt in de problemen.
Weet iemand wat voor advies ik haar zou kunnen geven? Ik geef erg om haar en ik wil er voor haar zijn. Dus vandaar. Groetjes!