Skip to main content

zorgen over vriendin (zelfmoord)

• 30 december 2024
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3

hoii ik ben melanie (12 jaar) het is zoals jullie weten vakantie dus ik zie mijn vriendinnen minder, mijn vriendin heeft een tiktok account aangemaakt en post daar videos op ze heeft daar ook veel online vrienden ze is best depresief en hun ook ik denk dat dat account ook niet zo goed voor haar is. ze heeft gisteren een verhaal gemaakt dat zei: sorry guys i can´t do this anymore bye (sorry ik houd dit niet meer vol doei) ik heb haar geappt maar ze reageert niet ze is wel online wat moet ik doen

5 reacties

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 101 reacties
  • 30 december 2024

Hoi ​@Melanie2 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Ik lees dat je je zorgen maakt over jouw vriendin, wat lief van jou! Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat, dit kan ook als je je zorgen maakt om anderen. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel succes,

Fleur

De Kindertelefoon 

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • 417 reacties
  • 31 december 2024

Hey, wat heftig zeg. Je kan als je je echt heel veel zorgen maakt altijd proberen de ouders van je vriendin op te sporen. Of een broer of zus. En je kan ook na de vakantie naar je mentor op school stappen. Als ze online is heeft ze niks gedaan. Misschien was ze op het punt van. Of misschien wou ze gewoon weten of mensen echt om haar geven. Dat is natuurlijk heel naar voor jou want jij zit nu te stressen. Maar kijk het ff aan oke? Want als ze niet op jou reageert kun je helaas heel weinig. Maar dan is het ook niet jouwn schuld want je doet je best om toch contact te hebben. 

Misschien kun je na de vakantie ook met haar hierover praten. Want het is vast naar voor j8llie beide. 

Ik hoop dat dit wat helpte. Probeer er voor haar te zijn maar neem het jezelf niet kwalijk als ze niet reageer of iets doet, oke? 

TeslaFan
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 2 januari 2025

@LampenKap 

Mooi geschreven ​@LampenKap! Ik vond je verhaal over depressie/angst voor doktoren heel heftig!

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii ​@armydreamerss ,

Het is al een tijdje verder.. hoe gaat het nu? 💖

Liefs 💜

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 69 reacties
  • 20 februari 2025

Hey ​@Boterbloempjee met haar gaat het een beetje beter ik heb er verder niet meer over te zeggen maar ze heeft nog wel stiekem een tiktok account

Dankjewel voor het vragen :)

-armydreamerss

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen