Vraag

zorgen over een vriendin

  • 27 July 2023
  • 0 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Heeeee

Ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een hele goede vriendin. Ze is sinds groep 5 al een van m'n beste vriendinnen en ik geef veel om haar.

Alleen ik maak me heel erg zorgen om haar en ben erg bang haar te verliezen. Eerst deelde ze nog dingen met me zodat ik haar kon helpen maar nu laat ze zich niet meer helpen en zegt ze dat ze niet belangrijk is enzo. Ik maak me heel erg zorgen over of ze suïcidale gedachten heeft. Ik heb dat zelf namelijk ook en herken me in haar gedachten.

Maar ik zit echt al bijna te huilen bij het idee dat ze er niet meer zal zijn. Wat moet ik nu doen?

Zal ik een kaartje sturen omdat ze altijd heel laat op me appjes reageerd? Dan weet ze dat ik echt om haar geef en dan hoeft ze ook niks terug te zeggen enzo.

Ik kan ook moeilijk contact krijgen omdat ze dus niet snel reageerde (duurt 1 of 2 dagen) en niet wil bellen. Ook kan ik niet afspreken met haar omdat ik in een kliniek zit... dus het zal wel in de weekenden kunnen maar dan wil ik eig rust. Ik weet het dus gwn niet. Ik wil haar niet verliezen, maar wil het zelf ook vol kunnen houden…

Ik ben echt in paniek nu, wat moet ik doen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer