zorgen maken om een van me beste vriendinnen

  • 23 November 2023
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Een goede vriendin van mij is al een jaar niet naar school geweest en heeft wel eens tegen me gezegd dat ze zich wel eens met scherpe dingen snijdt en ze is best gesloten dus ik maak me best wel zorgen om haar


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

We lezen dat je in een lastige situatie zit.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilĀ delen of samen met de Kindertelefoon wilĀ kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Uiteraard is je vriendin ook van harte welkom bij De Kindertelefoon!

Badge

Ja dat klopt inderdaad maar ik heb al met 113 gebeld en zij hebben mij er al heel erg mee geholpen en als ik er behoefte aan heb dan ga ik zeker bellen groetjes roos

Reputatie 7
Badge +11

Hey @roselijn123,

Ik snap zeker dat je je zorgen maakt over haar, waarom is ze dan al een jaar niet naar school?

Praten erover kan echt helpen, met een vertrouwenspersoon, de kindertelefoon, genoeg mensen die je en haar willen helpen!

Groetjes, Monkeyboy08

Badge

Omdat ze last heeft van paniekaanvallen weet ik maar ik dacht ik heb al met 113 gebeld en zij hebben der al mee geholpen enzo en ik dacht anders moet ik het dubbel vertellen maar bedankt voor je empathie groetjes roselijnĀ 

Badge

Nou ja misschien heeft de kindertelefoon nog tips dus misschien ga ik bellen maar ik weet het nog nietĀ 

Reageer