Skip to main content

Zonder haar ben ik mezelf nie en wil ik gewoon dood, alsjeblieft lees dit

• June 22, 2025
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi mensen 

Ik heb een soort van probleem 

Ik ben pas gelaagd voor mijn examen (voor de andere mensen die gelaagd zijn van harte 🥳😘)

En ik heb speciaal onderwijs gevolgd 

Maar ik ben er nie heel blij mee 

Ik was daar 1 van de slimmen mensen dat zei school

En kreeg ik halverwege mijn schooltijd de vraag of dat ik naar PRO(praktijk onderwijs) wilde 

Maar had ik net een relatie en wou niet weg want ik wilde haar niet loslaten 🥹

Maar nu loopt het allemaal anders en is er kans dat ik mijn vriendin nooit meer zult zien 

Daarom heb ik het gevoel dat ik in mijn schoolperiode hebt gefaald 

En wil ik het ook niet vieren dat ik ben geslaagd 

Nog erger Ik ben alleen maar voor haar gebleven ondanks dat ik veel kon leren en naar pro kon gaan

En mijn ouders die weten dat allemaal niet en die vinden het jammer dat ik het niet gaat vieren 

Terwijl zij de kracht was van mij 

Zonder haar ben ik mezelf nie en wil ik gewoon dood 

En nu vooral omdat ze weg gaat en we elkaar waarschijnlijk nooit meer gaan zien ben ik zo bang 

Want ik wou pas al mezelf iets aandoen want ik wist het niet meer 

En nou ging mij oma gisteren iets geven aan me omdat ze trots op me was ik moest gelijk naar de wc en ik trok het niet meer 

Ik voel me ook nu zo verdrietig omdat ik jullie hier mee moet lastig vallen 

Ik weet het gewoon nie meer ik ben ook al 5 kilo afgevallen terwijl ik al zo mager ben 

Ik kan gewoon niks meer eten en drinken constant moet ik huilen en moet ik me in houden 

En ik wil niet huilen want ik hoorde dat jongens nie mogen huilen 😩 

Maar het gaat gewoon het spijt me 

Het spijt me als ik jou hier mee moet lastig vallen 

En geloof me dat ik je heel dankbaar ben al heb je alleen maar de titel gelzen 

Tekst iets aangepast door De Kindertelefoon, op basis van forumregel 6

4 reacties

• June 22, 2025

Hallo,

Wat een heftig verhaal. Denk vooral niet dat je iemand op dit forum hiermee lastig valt. Waarom zitten we anders op dit forum? En je mag gewoon huilen hoor, maakt niks uit dat je een jongen bent🤍.

En als ze je vriendin is, kunnen jullie dan niet gewoon contact blijven houden met haar? Want ze zal vast wel begrijpen dat je echt niet zonder haar kan.

Kan ik nog meer voor je betekenen? En onthoud: zelfmoord is nooit de oplossing. Ik heb zelf ervaren dat dat de problemen alleen maar erger maakt.

Veel liefs🩷

• Net nieuw
  • June 22, 2025

Hee,

Allereerst wil ik even zeggen dat je een heel groot hart hebt, en dat het zeker niet erg is om je zo te voelen. Afscheid nemen is best lastig, maar gelukkig hoeft dat niet! 

Het is lastig om tegen je ouders te zeggen dat je een relatie hebt, maar het kan ook heel mooi zijn! Als je het eventueel tegen ze verteld, kun je nog regelmatig contact houden met je vriendin. 

Ik wens jullie nog veel geluk saampjes🫶🏻

Lot_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • June 22, 2025

Hoi Ik denk met je mee, 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lot (De Kindertelefoon) 

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi mensen 

Even een update 

Bedankt voor nu voor de lieve reacties Ik waardeer dat echt ondanks ik het mezelf niet gunt 

Maandag was de laatste dag dat ik haar zag 

Het was een heel moeilijk moment en ik wou niet in tranen komen voor haar want ik wou dat ze een leuke dag had Maar vanbinnen ging ik stuk 

Maar sinds dat het voor haar de laatste dag was op school hebben we helaas geen contact meer omdat zij geen telefoon heeft en ik wil er graag een geven maar hierachter zit veel gezeik 

Maar ik ben zo verdrietig 😢 

En ik werk met ouderen en een vrouw zei vandaag tegen mij stel jij zou ooit trouwen met iemand die je leuk vind dan mag die vrouw wel heel trots zijn op jou jij bent zo'n lieve jonge 

Echt waar vanbinnen ik trok het niet meer ik dacht alleen maar aan haar 

En ik kan niks ik weet niet waar ze woond ze heeft geen telefoon 

Maar toch hoop en geloof ik dat we ooit bij elkaar mogen komen 

Maar soms denk ik dat dat onzin is 

Maar echt waar alles bij elkaar ik wordt gewoon gek 

Bedankt voor de steun 

I love you all