Skip to main content

zomerkamp scouting

• June 30, 2026
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Heyhoi! Ik ga volgende week op zomerkamp! Ik heb er echt heel veel zinin! We gaan met de fiets ongvr 70 kilometer daarheen fietsen dus dat word nog wat maar dat komt sws goed :) ik vind het alleen zo stom en kut dat mn meeste vriendinnen/vrienden gaan overvliegen. Ik blijf achter met 2 andere van m’n leeftijd en een heleboel kleinere mensjes. Dit word echt een hele grote verandering. Ik denk dat het op zomerkamp een goeie jankpartij word! Ik hou echt van de mensen die overvliegen dus ik vind het heel erg jammer. Ze zeggen wel we gaan afspreken maar dat is zo anders dan elkaar elke zaterdag zien… heeft iemand tips hiervoor wat ik kan doen want ik ga dat volgend jaar echt niet trekken zonder hun. Scouting is echt mijn uitlaatpunt en iets waar ik de hele week opnieuw naar uitkijk.. ik vind het echt heel erg jammer dat ze weggaan want het zijn wel de mensen waarmee ik het beste kan opschieten. We hebben met ze alle geen schaamte en praten echt over ALLES. Ik ga ze echt heel erg missen. Ze zeggen het komt goed maar een heel jaar zonder hun is echt heel moeilijk voor mij. Ze helpen me echt met alles echt lieveschatjes. Hopelijk weet iemand raad? Het is waarschijnlijk echt heel dom dat ik hier zo veel mee zit maar toch wou ik het eventjes kwijt 

Liefsss ♥️

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 30, 2026

Kun je niet vragen of je mee met hen kunt overvliegen, of zijn de regels heel strikt?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 30, 2026

Het! Ik snap je wel want zoiets gaat bij ons ook gebeuren 😊 maar heb je dit bij de leiding besproken? Meestal geven ze dan wel aan wanneer jij mag overvliegen. En als dat niet te gek lang duurt kun je je erop verheugen! Je mag dit ook bij de groepsbegeleider aangeven want ze willen echt niet dat jij hierom van de groep af gaat en dan valt er vast wel wat te regelen. En alvast een geweldig zomerkamp!!! Ik heb het ook ! 😄😄

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 30, 2026

Hey ​@Tover01 ​@Diana! Het zou heel misschien wel mogen, iemand mocht ook over omdat hij ging werken op de zaterdag omdat op de vrijdagen de oudere zijn. Ik wil eigenlijk niet de rest achterlaten want die zijn ook wel aardig. Met de 2 andere van m’n leeftijd waarmee ik overblijf zit ik waarschijnlijk niet bij in de patrouille. Helaas is dat dus geen optie…

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 30, 2026

(Het=Hey!) 

Dat vind ik wel lief van je. Dan moet je maar denken ik ga er een super tijd van maken met hun, en de overvliegers en jij kunnen elkaar dan leuke verhalen vertellen, en jij kunt je dan mooi verheugen op het overvliegen als jij ook mag. Ik hoop dat je dat een beetje helpt 👍👍😘

Nogmaals fijn kamp! 

Liefs, Tover xxxx