Skip to main content

zomerkamp scouting

• June 30, 2026
  • 0 reacties
  • 21 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Heyhoi! Ik ga volgende week op zomerkamp! Ik heb er echt heel veel zinin! We gaan met de fiets ongvr 70 kilometer daarheen fietsen dus dat word nog wat maar dat komt sws goed :) ik vind het alleen zo stom en kut dat mn meeste vriendinnen/vrienden gaan overvliegen. Ik blijf achter met 2 andere van m’n leeftijd en een heleboel kleinere mensjes. Dit word echt een hele grote verandering. Ik denk dat het op zomerkamp een goeie jankpartij word! Ik hou echt van de mensen die overvliegen dus ik vind het heel erg jammer. Ze zeggen wel we gaan afspreken maar dat is zo anders dan elkaar elke zaterdag zien… heeft iemand tips hiervoor wat ik kan doen want ik ga dat volgend jaar echt niet trekken zonder hun. Scouting is echt mijn uitlaatpunt en iets waar ik de hele week opnieuw naar uitkijk.. ik vind het echt heel erg jammer dat ze weggaan want het zijn wel de mensen waarmee ik het beste kan opschieten. We hebben met ze alle geen schaamte en praten echt over ALLES. Ik ga ze echt heel erg missen. Ze zeggen het komt goed maar een heel jaar zonder hun is echt heel moeilijk voor mij. Ze helpen me echt met alles echt lieveschatjes. Hopelijk weet iemand raad? Het is waarschijnlijk echt heel dom dat ik hier zo veel mee zit maar toch wou ik het eventjes kwijt 

Liefsss ♥️