Is het normaal als je leraar je een zoen geeft op de wang als bedankje als je een band hebt met deze leraar? En is dat dus iets dat je zomaar zou doen bij elke leerling? (Zie mijn topic van gister, als je wilt en tijd hebt natuurlijk)
Bladzijde 1 / 1
Naar mijn mening is het een beetje vreemd dat dat gebeurt, maar ik weet natuurlijk niet wat de details van de context zijn.
Het lijkt mij een beetje "close" voor de relatie van een leraar en leerling.
Meestal zijn die wat "afstandelijker" dan dat.
Het lijkt mij een beetje "close" voor de relatie van een leraar en leerling.
Meestal zijn die wat "afstandelijker" dan dat.
Hallo, Lieke,
Ik vind het niet normaal, maar de definitie van 'normaal' is zo beperkt dat als iedereen normaal zou zijn, dat we allemaal hetzelfde zouden zijn. Het zou best kunnen dat je docent graag leerlingen zoent, als hij ze aardig vindt. Alleen als je het niet leuk vindt en je er geïntimideerd door voelt, moet je zeggen dat hij moet stoppen.
Ik ben het ook eens met MensPersoon, maar het heeft ook wel iets schattigs, vind ik...
Groetjes,
Geen_Naam
Ik vind het niet normaal, maar de definitie van 'normaal' is zo beperkt dat als iedereen normaal zou zijn, dat we allemaal hetzelfde zouden zijn. Het zou best kunnen dat je docent graag leerlingen zoent, als hij ze aardig vindt. Alleen als je het niet leuk vindt en je er geïntimideerd door voelt, moet je zeggen dat hij moet stoppen.
Ik ben het ook eens met MensPersoon, maar het heeft ook wel iets schattigs, vind ik...
Groetjes,
Geen_Naam
Oke dank jullie wel voor jullie reacties! Ja, de detailles staan in mn vorige topic. Ik vind het niet erg, hij heeft het nooit eerder gedaan en t was misschien wel als afscheid ofzo. Het heeft idd ook wel iets schattigs!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.