Skip to main content

Zo klaar met alles.

• January 18, 2026
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Meris
Forum|alt.badge.img+5

Ik ben zo fucking klaar met alles.

(Ik gebruik het woord “fuck” erg vaak in dit topic dus eh-)

Ja, je hoort t goed. Ik ben er KLAAAARRRRR mee. En dan bedoel ik met alles. Ik wil gewoonweg niet meer leven. Het is nu al de 2e of 3e nacht dat ik loop te janken en te questionen waarom ik het nog niet beeindigd heb.

Ik ben GELUKKIG nog niet gerelapsed (SH) maar oprecht I’m so close to doing that. 

En nu hebben mijn ouders ook nog een fucking tijdsliemiet gedaan op me tel. JA, ik WEET waarom ze het doen en ik begrijps ze ook. Maar op die telefoon, zitten me online vrienden en die betekenen ZO veel voor me. Welp school pc will be used more..!

Die fuckass telefoon is een van de enigste redenen dat ik uberhaupt nog leef. 

Mijn irl situatie. Ik voel me zo lonely tbh. Alsof iedereen me maar buitensluit of negeert idfk misschien zie ik dingen die er niet zijn maar het maakt me zo fucking gek sjhfjweldhjwik

Dus tja eh

Ik zit op de wachtlijst van pro hulp maar da duurt lang. Ik heb geen zin om mijn ouders uit te leggen want tja dat gaat weer een lekker gesprek worden :sob:

Moest er ff uit :P

1 reactie

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 18, 2026

Hoi,

Oprecht niet om droog te zijn maar bel aub 113 zsm. Je verdient het om te leven. En ik snap dat wachtlijstengedoe, de zorg is niet te geloven traag. En vergeet niet: je staat er niet alleen voor en wij op het forum zullen je blijven steunen. Keep us updated.😊

Met veel liefs,

ghast

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 23, 2026

Hoi,

Oprecht niet om droog te zijn maar bel aub 113 zsm. Je verdient het om te leven. En ik snap dat wachtlijstengedoe, de zorg is niet te geloven traag. En vergeet niet: je staat er niet alleen voor en wij op het forum zullen je blijven steunen. Keep us updated.😊

Met veel liefs,

ghast

Hooiii :))

Thanks voor de reactie <3

Het ding is, 113 is SHIT. Ik heb oprecht een kwartier moeten wahtten voor die chat, toen heb ik t maar opgegeven. En tegen mijn vriendin zeiden ze dat ze niet wouden helpen als "de wonden niet vers waren" ofzo. Ik heb meerdere ervaringen met 113 gelezen maar nee dankje ik ga me tijd daar nie aan verspillen😭