Skip to main content

Hoi, ik wil graag mijn verhaal kwijt.

Ik ben een meisje van 14 trwns

Oké nou ik heb een crush op ik noem haar ff merel en ja. Mijn vriendin ik noem haar ff amber, die praatte heel naar over merel en een andee vriendin ik noem der ff Emma. Ik durfde niet te zeggen dat ik het er niet mee eens was, dus ik praatte mee. Daarna voelde ik me heel rot en schuldig, dus ik stuurde screen shows naar haar. Zei is alleen besties met merel dus die stuurde het door. Merel was toen heel erg gekwetst en boos op mij, ik voelde me zo rot dat zm de enige oplossing leek alleen ik was zo erg in paniek dat ik het Emma vertelde wat heel dim was, want ze vertelde het aan haar moeder en Emma was helemaal in de war waardoor haar moeder boos op mijn moeder werd. Dus natuurlijk werd mijn moeder ook boos op mij dus jaa.

Natuurlijk worden mijn zm gedachten door al die boze mensen niet minder, dus ik deed ook echt een poging. Toen kwam ik in t ziekenhuis en Emma en merel wisten dat. Nou, ze hebben helemaal NIKS van hun laten horen. Het boeit hun waarschijnlijk helemaal niks... ik ben ook zo boos op hun, ze mogen geen contact meer me me. Merel helemaal niet en Emma tot ik beter ben van mijn depressie. Tis niet dat ik nog zin heb om Emma nog te zien ofzo maarja weetje ik mis hun wel eig... ze waren de enige die echt om me gaven voor mij gevoel 😞 ik kan niet zonder hun. Nu zit ik in de kliniek en ze weten dat ook en ze hebben weer niks laten horen. Ik voel me verlaten…

Bedankt voor t lezen xx

Hoi @Girl.anoniem ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit.  Wat goed dat je er hier over komt praten.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Sterkte en groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon


Ik zou andere vriendinnen zoeken want als ze echt om je gaven hadden ze wil iets laten horen 


Reageer