Vraag

zm plegen

  • 10 March 2022
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Ik heb het de laatste tijd heel moeilijk met school en met men ouders enz ik heb mezelf ook gesneden en ik ben het nu zat dus ik wil uit het leven stappen

 

-- aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel  9 --


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi Maddy, 

Advies geven op zelfmoord, zelfverwonding en andere gevaarlijke zaken strijd tegen de forumregels. Wij kunnen je dus geen advies geven. Hopelijk begrijp je dat, maar ook dat wij waarschijnlijk in de eerste instantie geen advies voor zelfmoord zullen verspreiden. Wij willen natuurlijk niet dat je uit het leven stapt, maar ook niet dat je pijn leid. Praat er dus met iemand over, dit kan eng zijn, maar dit mag ook anoniem in een chat met de kindertelefoon, of bel naar 113.

doe het niet!!!!

Het is echt niet de beste oplossing

ga met mensen praten, zodat het beter wordt

je kan met de kindertelefoon chatten zij kunnen ook helpen in een oplossing zoeken

https://www.113.nl/ ook hier kunnen ze je helpen

Ik hoop dat je er wat aan hebt en het niet zult doen!

 

 

Reputatie 7
Badge +7

mijn vorige reactie word maar niet gecheckt, dus nogmaals, advies geven voor bijv zelfmoord is tegen de forum regels, daarnaast houden we je ook veel liever in leven als het mogelijk is, met een beetje steun zal je ook niet in pijn hoeven te leven, praat er over met iemand en/of bel 113 zelfmoordpreventie 

Reputatie 7
Badge +5

Hey Maddy! Ik snap het dat jjj je zo voelt :( 

Ik heb een paar tips om je gevoel er uit te laten :^

 

1. Ga naar de action of naar een winkel waar je schetsboeken kan kopen  en koop er dan een en maak er een ventbook van!☆

Uitleg:     vent-book 

                    vent betekend uitlaat gevoelens uitlaten.

                    book betekend boek.

Het is een boek waar je tekeningen in teken of woorden in schrijft waar jij steeds aan denkt  dus bijv: messen en snijden,, dan teken jjj een poppetje met een mes die zichzelf snijd.. dat is een voorbeeld! Ik had dat ook en het voelde meteen beter.. dus dat is een tip :) 

 

Groetjes een hulpvol meisje Xx❤🌏

 

Reageer