Skip to main content

Hey allemaal..

Zoals je de titel al heb gezien miss wil k graag zm plegen (zelfmoord) ik denk er al 1 jr over.. ben me al 1 jr aan t snijden en gebruik ook steeds scherpere voorwerpen…

help wa moet k doen...😣🥺

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 9:

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum.

Je hebt hier al om hulp kunnen vragen en dat is een uitstekende eerste stap.
Wij kunnen je alleen maar met berichtjes helpen, wat al super fijn is, maar het kan beter.
Kun je dit dus misschien bespreken met je ouders, je mentor of een vertrouwenspersoon op school?
Ik kan mij voorstellen dat het niet leuk is om dit met je ouders te delen en daarom zijn die andere twee een goede keuze.

Zij kunnen jou verder helpen, maar alleen als jij het met hen deelt.
Een berichtje zoals deze is al voldoende.
Desnoods kopieer je gewoon dat bericht en stuur je het naar je mentor.
Het belangrijkste is dat je dit met iemand bespreekt.

Denk je dat je daarmee kunt beginnen, @Lauraxlester ?


Hey daar!

Je zit in een onwijs lastige situatie, daarom raad ik jou ook aan om hierover te gaan praten. Dit kun je doen met je ouders, een mentor, vertrouwenspersoon, therapeut, of misschien zelfs een van je vrienden/vriendinnen. Ook kun je naar stichting 113 gaan, zij bieden een anonieme chat (hebben ook een telefoonnummer, 0800-0113) waar je terecht kunt om te praten. Zij kunnen jou helpen de juiste hulp te krijgen.

Het is onwijs belangrijk dat je hierover in gesprek gaat, wij geven allemaal om jou.

Hou je sterk, ik ben trots op je.

Groetjes!


Hoi @Lauraxlester ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Zoals MensPersoon en Mier noemen kun je contact opnemen met 113 of iemand in je omgeving in vertrouwen nemen. Ook kun je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groet,

Renske

De Kindertelefoon 


Je hebt hier al om hulp kunnen vragen en dat is een uitstekende eerste stap.
Wij kunnen je alleen maar met berichtjes helpen, wat al super fijn is, maar het kan beter.
Kun je dit dus misschien bespreken met je ouders, je mentor of een vertrouwenspersoon op school?
Ik kan mij voorstellen dat het niet leuk is om dit met je ouders te delen en daarom zijn die andere twee een goede keuze.

Zij kunnen jou verder helpen, maar alleen als jij het met hen deelt.
Een berichtje zoals deze is al voldoende.
Desnoods kopieer je gewoon dat bericht en stuur je het naar je mentor.
Het belangrijkste is dat je dit met iemand bespreekt.

Denk je dat je daarmee kunt beginnen, @Lauraxlester ?

Hey,

Nou nee die heb k dus ni meer.  K vertrouw ook helemaal niemand omdat niemand mij serieus neemt.. 


Nou nee die heb k dus ni meer.

Wat heb je nu niet meer?
Ik neem namelijk aan dat je nog steeds ouders en een mentor hebt.

Je geeft ook aan dat niemand jou serieus neemt.
Kun je daar iets meer over vertellen?
Niet alle ouders begrijpen hun kinderen en wat zij doen, maar het is de rol van jouw mentor om jou goed te begeleiden en naar jou te luisteren.
Heb je dan al eerder contact gehad met je mentor of een andere docent hierover?


Reageer