Skip to main content

Hallo,

 

Ik voel me de afgelopen maanden heel erg depresief en hopeloos en ik vindt dat ik geen reden heb om te bestaan. Het liefste wil ik mijn leven gewoon eindigen want ik weet echt niet wat ik met mijn leven moet en ik voel me alleen maar rot heel de dag door. Ik weet echt niet meer wat ik aanmoet met mezelf.

 

Heeft iemand misschien iets van advies voor me?

Heyy

ik snap hoe je je voelt.

Het komt goed .

ik weet dat het makkelijk gezegd is want zo denk ik er vaak niet over .

Ik ga elke 2 weken naar een vrouw om over me gevoelens te praten .

die gaf me de opdracht mee om me zelf 2 compliment te geven misschien is dat iets voor jou ?

het klinkt heel stom om je zelf compliment te geven maar het helpt wel voor meer zelfvertrouwen.

Jawel staat  nooit alleen !

dapper dat je dit durfde te delen  .

het komt goed .

groetjes fdf


Hoi Kilu, 

Wat goed dat je je verhaal hier durft te delen! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via 0800-0113 of www.113.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon


Ik ga elke 2 weken naar een vrouw om over me gevoelens te praten .

die gaf me de opdracht mee om me zelf 2 compliment te geven misschien is dat iets voor jou ?

Hoi, Bedankt voor je reactie :)

 

Ik vindt het zelf heel eng om met mensen (vooral volwassenen) te praten in het echt. Dus ik denk niet dat dat iets voor mij is haha. Mezelf complimentjes geven is ook niet zoon goed idee, Vaak probeer ik positief over mezelf te denken en schijf ik op wat ik denk maar vaak wordt alles negatief. Ik vindt het heel moerlijk om positief te denken.

 

Gr, Kilu


Reageer