Skip to main content

Hooi, ik ben moe. Niet omdat ik veel doe maar omdat ik gewoon moe ben van mezelf.

Ik wil graag met vrienden zijn maar als ik dan met ze ben wil ik weer alleen zijn. ik zit een soort van in de knoop met mezelf. Ik weet dat jullie nu denken dat ik depressief ben maar dat is het niet. Ik heb geen zelfmoordgedachten. Ik ben soms zeker van me zaak en tegelijkertijd heel erg onzeker. Dit maakt mij weer super onzeker. Ik weet niet meer zo goed wat ik allemaal moet denken. Ik wil graag leven en leuke dingen doen maar het liefst blijf ik in me kamer.  Ik word gek van mezelf. Het is alsof ik niet weet wie ik ben.

Nu zullen jullie je afvragen wat je met mijn bericht aan moet en dat neem ik jullie ook niet kwalijk, gebeurt wel vaker. Ik deel graag mijn gevoelens en houd ervan om alleen te zijn. Als ik met mijn vriendinnen ben heb ik het gevoel dat ze mij een beetje raar vinden maar ik denk precies het tegenovergestelde. Ja heel raar is dat maar dat gebeurt mij toch echt elke keer. Soms denk ik echt dat er iets mis met me is. Ben ik nou echt gek aan het worden? Ik weet het zelf allemaal niet meer. HELP!

Hi, 

Is het misschien een idee om hierover te praten met iemand? Kun je terecht bij je ouders, vrienden, je huisarts of bv je mentor op school? Ik zou het je gunnen dat je erover kunt praten met iemand en er niet alleen mee hoeft rond te lopen. Is dat misschien een idee? 
 

En je bent niet gek aan t worden. Het is oké om je niet oké te voelen en even niet te weten wie je bent. Echt waar. 
Sterkte! 


Hoi ik heb geprobeerd erover te praten maar dat zorgt dan weer voor spanningen en onzekerheden. Ben bang dat het dan uit de hand loopt ofzo. Wachten tot het voorbij waait gaat ook niet lekker.


Reageer