Skip to main content
Vraag

zijn hier mensen die alleen willen zijn maar ook weer mensen om hun heen willen

• November 27, 2025
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

???? ik wil het gewoon weten want ik ben dat en ik weet het soms niet meer

4 reacties

Mango11
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 28, 2025

Hoiii, ​@foxy the pirate 

Ik herken mezelf daar wel in, ik wil heel vaak alleen zijn, maar ik moet soms ook ff sociaal doen. Want anders voel ik me leeg en in het ergste geval ging ik mezelf snijden.

Maar ja, het gaat niet om mij, ik denk dat het heel normaal is als je dit hebt en dat heel veel mensen dit hebben. Je moet dan wel goed aangeven aan jouw medemensen wanneer jij alleen wil zijn en wanneer juist niet.

Doeiii, fijne dag verder!

Louise_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • November 28, 2025

Hoi foxy the pirate,

Wat vervelend dat je dit gevoel hebt en dat je het soms niet meer weet… Heel goed van je dat je dit vertelt! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Louise (De Kindertelefoon) 

• November 28, 2025

@Mango11  je moet jezelf dat niet aandoen jezelf snijden ik zit zelf met zelfmoord en zelf haat in mijn hoofd maar ik ben te zwak om mezelf überhaupt iets aan te doen

Louise_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • November 29, 2025

@Mango11  je moet jezelf dat niet aandoen jezelf snijden ik zit zelf met zelfmoord en zelf haat in mijn hoofd maar ik ben te zwak om mezelf überhaupt iets aan te doen

Hoi foxy the pirate, wat goed dat je dit ook aangeeft! Ook hierin sta je er niet alleen voor. 

Voor hulp of ondersteuning kun je ook altijd contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Veel sterkte!

Louise (De Kindertelefoon)