Skip to main content
Vraag

zijn hier meer mensen die gewoon niet sociaal zijn en geen echte vrienden hebben

• January 12, 2026
  • 7 reacties
  • 63 Bekeken

ik ben er een van 

de mensen die me haten latem me voelen ofdat iedereen me haat

7 reacties

• January 13, 2026

Ja ik ook

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 13, 2026

Heb ik ook hartstikke vaak 

• January 13, 2026

ik probeer zelf om echt een aardig mens te zijn maar ik ben gewoon niet sociaal en ik zit alleen maar in mn kamer muziek te luisteren zoals metallica

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Hi ​@space song by beach house 

metallica is goed!!! 

Een aardig mens zijn is al het halve werk.  Je hebt van die jockeys kindjes die de heletijd in een bijen zwerm rondlopen, maar die relaties zijn even fake als die kinderen zelf. 

Geloof me maar wanneer ik zeg dat jij 100% vrienden gaat krijgen. Echte vriendschap komt gewoon. Had ik ook in de 1e, maar ben naar een andere klas gegaan (ben doorgestroomd naar gymnasium en nu zit ik in de meest leuke squad en ik geloof dat iedereen uiteindelijk zo’n squad krijgt. (Behalve de …. Kuttt… (ik hoop dat dit niet weggehaald word door moderator) kindertjes :)

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

ik heb zelf vooral vriendinnen gekregen door mijn sport maar verder ben ik echt heel erg slecht in sociaal zijn en het is erg moeilijk voor mij om vrienden te maken

meme-pop-cat-cursor.png
meme-pop-cat-cursor.png
meme-pop-cat-pointer.png
meme-pop-cat-pointer.png
meme-pop-cat-pointer.png
meme-pop-cat-cursor.png
meme-pop-cat-cursor.png

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 25, 2026

Hey, ik ben ook 1 van deze mensen, praat amper met iemand en heb nog 3vriendinnen over maar 2 ervan ken ik uit mijn kleutertijd en de andere zie ik amper(2x/jaar ofzo) en slechts 1 van de 3 zit bij mij op school. Ik moet wel zeggen ik zit nu al ongeveer 3jaar met dezelfde mensen in mijn klas en heel af en toe praten we wel een beetje dus misschien betert het wel nog!

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • January 26, 2026

Hoi,

Ik ben zelf ook niet echt sociaal. Ik zit wel in een leuke vriendengroep op school, alleen ik zit bijna niet met hun in de klas, alleen bij aardrijkskunde en in de pauze’s. In mijn mentorklas heb ik dan ook geen vrienden en zit ik vaak alleen. Ik wil wel socialer worden, alleen ik heb waarschijnlijk last van sociale angsten (social anxiety) wat met mensen praten en aanspreken vaak lastig voor mij is.

Je bent dus ook niet de enige!

Groetjes, Monkeyboy08