Skip to main content
Vraag

zijn er meer mensen die gehaat worden

• October 26, 2025
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

ik word al sinds ik 1 seconde op mn nieuwe school zat gehaat door de hele klas en ik doe letterlijk niks 

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 26, 2025

Hey, mensen doen soms zo dom.  Volgens mij zijn sommigen bang voor mensen die een beetje anders zijn dan hunzelf. En dan vinden ze het maar raar want dat is makkelijk en veilig.  En dan vallen ze niet buiten de kudde die het zelfde vind. Als je dan wel aardig doet tegen die "rare" persoon hoor je er niet meer bij want dan wordt je zelf ook raar. Zo denken mensen dan volgens mij. En  ik heb daar niks mee en ben mezelf. Dat kost soms wat opmerkingen en gedoe. Maar ik hoor dan in elk geval niet bij die kudde. Omdat ik dat ook niet wil. Ik wil zijn zoals ik me goed voel. Ik denk dat jij dat ook hebt.  Ik heb gelukkig een leuk groepje individuele kids waar ik goed mee kan. Misschien kun jij er ook wat vinden? Mensen die zichzelf zijn. Ook al zitten ze in een andere klas. Maar zulke vrienden zijn echt zó veel leuker en echter dan de kudde. Gun ik je.  Ik hoop dat ze er zijn en dat je ze vind! 

Liefs Tover xxxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Dat klinkt echt vreselijk, het is echt niet jouw schuld dat ze zo doen, jij doet niks verkeerds! Probeer iemand op school te zoeken die je vertrouwt, zoals een mentor of een leraar die aardig is. Dat helpt echt!

xx liefs Wolf 🐺