Skip to main content
Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 16 en heb een vraag. Dit is belangrijk voor mij want ben er al best wel lang mee bezig. Ik voel mij nu al sinds ik in de eerste zit, dus toen ik 12 was geworden, aangetrokken tot criminaliteit. Ik heb dit altijd al fascinerend gevonden. Het begon toen ik ongeveer 14 was, heel simpel met kleding en make-up stelen. Ben hier nooit mee gepakt. Mijn vriendinnen toen vonden dit een hele ervaring, maar ik vond het nogal “saai”. Sindsdien ben ik eigenlijk op zoek naar een nieuwe kick. Ik weet dat het heel slecht klinkt en het misschien niet slim is om hier zo te delen, - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels - Ik ben er bewust van dat ik heel goed ben in liegen en mensen manipuleren. Eigenlijk krijg ik alles voor elkaar. Nogmaals; dit is misschien heel erg vreemd dat ik in deze wereld wil belanden, maar hier liggen mijn interesses. En dan denk ik vooral aan de kick en dus het geld. - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels -



En neem dit alsjeblieft niet aan voor en grap of stoerdoenerij, ik ken genoeg types die me een handje kunnen helpen richting deze wereld - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels - Alleen zijn deze mensen een stuk ouder en hebben meer ervaring. Ze zullen denken ‘ wat moet een meid van 16 nou in dit wereldje ‘ maar ik ben niet zomaar een meisje van 16. - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels -



Bedankt voor het lezen.



PS; ik heb dit maar bij gevoelens neergezet want wist niet in welke catogotie hij moest
Hoi



Je hebt interesse in criminaliteit, en denkt dat je het goed zou doen in de criminele wereld.



Ik raad je af om illegale dingen te doen. Daarmee word je vroeg of laat gepakt, en dan wacht er jou eventueel een straf. Dat betekent echter niet dat jij je talent niet kan gebruiken. Ik heb eens gehoord, en volgens mij klopt dat, dat de beste politieagenten ooit criminelen waren. Die politieagenten doen hun job zo goed, omdat ze het criminele werk begrijpen, en zich kunnen inleven in de denkwijze van een crimineel.



Je bent goed in liegen en manipuleren. Misschien kan je bij een speciale eenheid die criminaliteit opzoekt door te infiltreren. Ik ben er niet zeker van of dit bestaat, maar jij zou dan als spion criminaliteit kunnen tegengaan. Dit lijkt me heel risicovol, maar misschien is dat waar jij naar op zoek bent. Je bent dan in dienst van een organisatie die instaat voor de veiligheid, je kan je talenten gebruiken, en bent legaal bezig.



Je interesses in de criminele wereld kan je gebruiken in bv. de recherche. Daar kan je je verdiepen in criminaliteit. Je kan online kijken of criminologie een studierichting is waar jij je interesses in terugvindt.



Groetjes

x
Hoi



Je hebt interesse in criminaliteit, en denkt dat je het goed zou doen in de criminele wereld.



Ik raad je af om illegale dingen te doen. Daarmee word je vroeg of laat gepakt, en dan wacht er jou eventueel een straf. Dat betekent echter niet dat jij je talent niet kan gebruiken. Ik heb eens gehoord, en volgens mij klopt dat, dat de beste politieagenten ooit criminelen waren. Die politieagenten doen hun job zo goed, omdat ze het criminele werk begrijpen, en zich kunnen inleven in de denkwijze van een crimineel.



Je bent goed in liegen en manipuleren. Misschien kan je bij een speciale eenheid die criminaliteit opzoekt door te infiltreren. Ik ben er niet zeker van of dit bestaat, maar jij zou dan als spion criminaliteit kunnen tegengaan. Dit lijkt me heel risicovol, maar misschien is dat waar jij naar op zoek bent. Je bent dan in dienst van een organisatie die instaat voor de veiligheid, je kan je talenten gebruiken, en bent legaal bezig.



Je interesses in de criminele wereld kan je gebruiken in bv. de recherche. Daar kan je je verdiepen in criminaliteit. Je kan online kijken of criminologie een studierichting is waar jij je interesses in terugvindt.



Groetjes

x




Dankjewel voor je reactie!



Ik heb hier inderdaad ook zelf aan gedacht, bijvoorbeeld politie/recherche inderdaad maar dat lijkt me dan weer niks. Ik denk ook inderdaad dat ik het goed zou kunnen vinden in deze wereld. En ik weet dat het slecht is om iets illegaals te doen en je vroeg of laat gepakt word. Maar ik ben niet een type dat later een kantoorbaantje wil en een “normaal” leven leid. Ik zou liever een leven willen in deze wereld. Luxe, geld, de kick, ookal brengt het risico’s met zich mee. Misschien heb ik dit gevoel ook omdat ik eigenlijk niet zoveel te verliezen heb. Met mijn vader heb ik een hele slechte band, met Mn zus ook. Die kunnen me eigenlijk niks schelen. Dit klinkt echt zo verschrikkelijk lullig maar het is gewoon zo. De enige waar ik iets om geef is mijn moeder, maar alsnog zou ik uiteindelijk voor mezelf kiezen. Best wel meedogenloos en gevoelloos. Heb ook eigenlijk nooit medelijden met iemand. Een naaste van me is toen ik 13 was overleden en dit deed me eigenlijk amper wat. Ik haalde alleen mijn schouders op en ging weer rustig verder met wat ik aan het doen was. Denk niet dat de meeste kinderen van 13 zo in elkaar zitten zo als ik in elkaar zat/zit.



Het lijkt me dus erg fijn om in ieder geval met iemand te praten met soortgelijke gevoelens over een leven als crimineel.

Ik hoor het graag!
Misschien is het een idee dit met de leerlingenbegeleiding te bespreken. Wie weet zijn er jobs waar je nog nooit van gehoord hebt, maar die je heel erg aanspreken.
Misschien is het een idee dit met de leerlingenbegeleiding te bespreken. Wie weet zijn er jobs waar je nog nooit van gehoord hebt, maar die je heel erg aanspreken.



Nogmaals bedankt voor je reactie. Denk toch dat ik nog andere reacties afwacht op mijn onderwerp.

Als iemand hetzelfde voelt zet dan a.u.b een reactie.
Hey,



Je zoekt contact met iemand die dezelfde interesse heeft. Zoals je misschien wel gemerkt hebt zit je daarvoor niet op het juiste platform. Hoewel je tot een hele kleine groep behoort is het mogelijk dat een gebruiker er hetzelfde in staat. In dat geval heb je daar alsnog niets aan aangezien je geen contactgegevens mag uitwisselen. Ik denk dat je beter je zoektocht op andere plekken op het internet kan voortzetten. Kans op slagen is hier gewoon klein.

Voor jou lijkt allemaal beter dat crimineel zijn, maar als je gepakt wordt zul je vanzelf inzien dat je er naast zat. Het is de vraag of je dit voordat je aan criminele activiteiten begint kan beseffen. Het gras lijkt altijd groener aan de overkant totdat je met twee benen op de grond wordt gezet. Echter mag jij doen en laten wat je wilt dus mocht dit jouw pad zijn wens ik je daarin veel succes. Alhoewel ik liever heb dat je op tijd gepakt wordt, zodat je tot inkeer komt 🙂.

Hallo ik zit je bericht te lezen, ik zit nu in een soort gelijke situatie (denk ik), hoe gaat het nu met je? En welke studie ben je gaan volgen of ben je het slechte pad op gegaan? Alvast bedankt.