zijn er ander die zich in mij herkenen of ben ik raar

  • 26 March 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

 Ik ben 

Onzeker over vanalles en nog wat

Ik weet dat er zekker dingen zijn die ik kan veranderen maar weet niet hoe ik moet  beginnen  en waar.Ik heb wel het iedee om er wat aan te doen.Maar er zijn steeds maar negatieve gedachten waardoor ik het niet meer doe.Soms denk ik had ik maar een knop om die negatieve dingen uit te zeten want me heelen leven lijd er aan.

Ik merk dat bij veel dingen zoals

*Shool 

ik denk steeds dat ik het niet goed genoeg doe. elke keer als ik een  cijfer terug krijg denk ik. je bent echt een lozer je kunt veel beter dan hoe je haald.  Ik weet dat ik de lat niet zo hoog moet legen maar ik moet het wel van me zelf want ander vind ik dat ik niet genoeg me best voor iets doe.

*Mijn lichaam 

Ik en me lichaam ken echt haat en liefde.

Maar vooral haat is de grootse.

Door niet mezelf te kunen zij  hoe ik wil zijn ben. ik iegelijk een heel ander persoon dan dat ik wil zijn. dat vind ik heel erg jammer. ik weet dat er wel dingen zijn die kunen verander.Maar ik heb daar niet genoeg doorzettingsvermogen voor.Er zijn dingen die niet zomaar verander. zoals het heben van borsten waar ik vaak van denk waarom heb ik ze nouw weer zo aanwezig. Ik weet ook dat ik moet afvallen maar dat lukt me echt niet.Als ik mee niet lekker voel wil ik gewoon eten en niks anders. Ik weet ook dat eten niet dingen oplost maar door eten  kom ik wel tot rust in me hoofd.

*Mijn gevoelens 

Soms begrijp ik me zelf echt niet de enen dag lach ik en de ander dag huil ik aleen maar. Ik heb ook het gevoel dat ik nog niet de persoon ben hoe ik wil zijn. 

ik vind me zelf heel ingewikkeld door.

-Het niet weeten  of ik op manen/vrouw val of beiden.

- het  niet weeten of ik me meer vrouwelijke of mannelijk of Nonbinaar  voel.

- het  niet kunen begrijpen  waarom  ik mezelf sommigen momenten wel leker in me vel voel en dan  weer niet .

- het geen doel heben  wat ik in me leven wil bereiken 

-en het gevoel heben dat ik niemand heb die me begrijpt of aardig vind

-Het steeds afgeleid  raaken bij dingen die ik doe door me autisme 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey Bren!

Ik herken mezelf hier zeker in, 

Ben ook onzeker over me lichaam enzo, maar ben zelf lui. Soms denk ik, wat een goed lichaam heb ik en de andere keer wat ben ik lelijk!

Ik heb dat ook met school, ookal haal ik een hoog punt ben ik er soms niet blij mee, omdat ik weet dat ik beter kan. Maar ja, zolang het eigenlijk een voldoende is is het goed!

Je seksualiteit en doel in het leven vinden duurt erg lang, sommige leerlingen weten pas in hun 2e jaar bachelor dat ze pas iets anders willen doen en andere weten pas dat ze lesbisch zijn na een relatie met iemand, dus heb heir vooral veel geduld in!

Mensen die je niet begrijpen ben ik ook bekend mee, maar gewoon goed uitleggen en op een moment komt er wel iemand die je wel begrijpt. 

Aan je autisme is toch echt niets te doen, dus accepteer het gewoon, het maakt niet uit wanneer je een keertje afgeleid raakt, als je gewoon door gaat met wat je deed erna is het goed!

Ik hoop dat dit helpt!
Groetjes, Sano07

Reageer