Zijn Chinese meisjes knap?

  • 22 February 2019
  • 4 reacties
  • 589 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi! Ik heb een probleempje...

ik ben 16 jaar en geadopteerd vanuit China. Ik ben helemaal Nederlands opgevoed maar zie er wel Chinees uit. Ik ben heel erg onzeker over mijn uiterlijk omdat ik er heel ander uit zie dan alle Nederlandse Meisen uit mijn klas. Zij zijn allemaal lang hebben mooie ogen en grote billen/borsten. Ik daarentegen ben de enige met zwart haar, ‘spleetogen’ en mijn lichaam is nog helemaal niet volgroeid. Ik heb hele kleine borsten en nauwelijks billen. Nu vind ik een jongen uit mijn klas leuk, alleen valt hij waarschijnlijk niet op mij. Want al die jongens kijken alleen naar uiterlijk :(

Wat moet ik doen?

4 reacties

Hoi

Er zijn zeker jongens te vinden die ook naar het innerlijk kijken. Daarbij kan het dat jouw zwarte haar bijvoorbeeld, net iets is wat je uniek en aantrekkelijk maakt.

Zou je wat closer durven worden met die jongen? Je zou vaker naast hem kunnen gaan zitten, en gezellig met hem praten. Samen lunchen zou jullie ook dichter bij elkaar kunnen brengen.

Groetjes
Kenshin
Hey,

Zoals vele mensen denken, denken ze dat mensen op uiterlijk vallen. Maar dat is niet altijd zo!
Misschien kan iemand je leuk vinden om je hobbies en andere dingen die jullie gemeen hebben.
Leer die jongen meer kennen door meer met hem te gaan praten en wat zijn hobbies zijn, wat zijn lievelingseten is enz.

Zoek bijvoorbeeld op youtube op hoe je met iemand kan flirten. Op youtube staan veel video's over dat!

xoxo
Miss W
Hey,
Volgens mij vallen jongens niet alleen op uiterlijk.
En daarnaast vind ik Chinese / Aziatische meiden ( sommige jongens ook hoor )
Best wel knap. Ik denk niet dat dat ik de enige ben.
Dus je hoeft je daar niet echt zorgen over te maken.
Hiya,

Beete jammer deze reacties boven mij ^,
ze zijn zo kort door de bocht, en ik heb het gevoel dat je niet veel verder komt hiermee.

Oké ten eerste,
Probeer je niet teveel te vergelijken met andere,
je bent in de puberteit en onzekerheid hoort daar (helaas) ook gewoon bij.
Dat betekent -niet- dat iemand hotter/mooier dan jou is omdat diegene er anders uitziet.
Met de leeftijd ontwikkel je ook je eigen mening over dingen inclusief wat jij zelf mooi vindt etc--
natuurlijk zijn er schoonheidsidealen maar dat wilt -niet- zeggen dat jij minder mooi bent omdat jij daar niet aan voldoet.

In mijn eigen ervaringen heb ik me ook vaak geschaamd voor mijn lichaam.
Volgens mij kost het gewoon tijd om jezelf volledig te accepteren want sommige volwassenen zijn nog steeds heel onzeker, maar als je elke dag een stapje dichterbij zet dan is dat al heel wat.

Naar mijn mening valt niemand op een 'typ' we zijn geen robots en kunnen letterlijk op iedereen vallen,
(als we ons daar aangetrokken door voelen). Probeer gewoon eens met hem te praten, als die aardig genoeg doet dan is dat al een goed teken. Het gaat allemaal om de houding en je zelfverzekerde houding, dus show it.
Wees gewoon jezelf en dan komt het 99% wel goed, misschien achteraf blijkt het niks te worden maar dat wilt niet zeggen dat het aan jou lag maar misschien gewoon eraan dat hij perfectie niet kan herkennen.
'There's more fish in the sea, so explore it.'

Je klinkt als een leuke,slimme,aardige meid en als je het mij vraagt is dat waar iedereen naar op zoek is.
:
https://www.wikihow.com/Have-More-Self-Confidence-and-Love-Yourself

(Als je het mij vraagt heeft iedereen wel iets prachtigs aan zijn/haar uiterlijk.)

*een virtuele knuffel en kus van Maii* :-)

Succes tijgerr

Reageer