zien mijn vrienden mij wel


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, de laatste tijd begin ik te twijfelen of mijn vrienden mij wel zien staan. Vaak als ik op Snapchat iets vraag aan iemand in de groep die we hebben, dan is het vaak dat ze het wel gezien hebben maar dat ze dus niet reageren wat mij best wel pijn doet soms. Ook moet ik altijd iemand vragen of ze willen afspreken, want niemand vraagt mij namelijk. En dat is eigenlijk al wel een reden voor mij om te denken…. Waarom ben ik hier? Ben ik wel goed genoeg of willen ze mij niet als vriendin.

 

groetjes van mij! 


4 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hoi, de laatste tijd begin ik te twijfelen of mijn vrienden mij wel zien staan. Vaak als ik op Snapchat iets vraag aan iemand in de groep die we hebben, dan is het vaak dat ze het wel gezien hebben maar dat ze dus niet reageren wat mij best wel pijn doet soms. Ook moet ik altijd iemand vragen of ze willen afspreken, want niemand vraagt mij namelijk. ik vraag nooit iemand, gewoon omdat ik het vergeet, dat hoeft dus zeker niks te betekenen En dat is eigenlijk al wel een reden voor mij om te denken…. Waarom ben ik hier? Ben ik wel goed genoeg of willen ze mij niet als vriendin. Als ze jou niet als vriendin willen, zijn ze gewoon niet goed genoeg voor jou!

 

groetjes van mij! 

 

Heey,

Jammer dat je twijfel aan je vriendschappen en aan jezelf.

Heb je deze twijfels weleens met de vrienden of iemand uit je vriendengroep besproken?

Het hoeft niet zo te zijn dat mensen express niet op jouw berichtjes reageren. Soms lees je het en vergeet je te reageren of denk je doe ik later wel en dan denk je er niet meer aan. Ik kan me voorstellen dat het wel vervelend is als dit elke keer gebeurd.

Ik denk dat je wel goed genoeg bent zoals je bent en je hier niet iets persoonlijks van aan moet trekken. Het zou jammer zijn als je hier zelf onzeker over word.

Probeer het eens bespreekbaar te maken en aan te geven. Je kan gewoon iets zeggen van he had je mijn berichtje gelezen. En als ze ja zeggen, oh er had niemand gereageerd, dat vond ik wel jammer. En dan kan je bespreken waarom ze niet hebben gereageerd. Ik hoop dat het je dan iets meer duidelijkheid en rust geeft en je niet hoeft te twijfelen aan jezelf!

Groetjes,
Simply Me

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Dankjewel voor je reactie!!! Ik ga dr meteen wat mee doen ;)

Hoii,

Graag gedaan, goed om te horen. Succes!
Laat maar horen hoe het is gegaan en als je nog verdere tips/advies nodig hebt.

Groetjes,
Simply Me

Reageer