Vraag

ziekenhuis

  • 4 March 2024
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

weet er iemand een goed psychiatrisch ziekenhuis? 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heee, wrm wil je daar graag heen? Meestal als je dr heen gaat word je er heen gestuurd, mr volgensmij nie altijd. Ik zal ff met je ouders overleggen, want ik weet wel een goede kliniek denk ik, mr ik weet niet of je zulke gegevens hier mag delen snapjee, dus tis dan ook mr ff wachten of een moderator hier op reageerd of dat mag denk k haha.

Mr een psychiatrisch ziekenhuis is nie altijd de beste oplossing t kan dr namelijk ook erger van worden mr t kan ook juist helpen dus idk 

Mr veel sterkte

Xx

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Girl.anoniem ,

 

Gegevens uitwisselen van elkaar, dat mag niet. Je mag wel zoals je zei een kliniek die je kent van naam noemen, want daar kan niemand door weten wie jullie zijn.

 

Groetjes,

Ramon van De Kindertelefoon.

Reputatie 6

Hey,

ik heb via een andere forummer waarvan de reactie verwijderd is een kliniek gehoord die yes we can clinic heet. Ik heb het opgezocht en er zijn best wel wat positieve reviews. Maar dat is een kliniek en geen ziekenhuis.

Maar ik denk dat je het er met een volwassenen over moet hebben (ouders ofzo), want die moeten het bepalen.

Badge

@Girl.anoniem

er is een grote kans dat ik mezelf pijn zal doen ik wil gewoon een plek weten waar ik niet mishandeld ga worden lol 

Reputatie 4
Badge +1

@babybat Wordt je thuis mishandeld? zo ja, dan kan je naar je mentor of iemand anders toe die je vertrouwd en die zal je helpen met het zoeken van een veilige plek!

Badge

@Robin030 

Dat is niet echt wat ik bedoelde XD ik bedoelde als in dat patiënten in psychiatrische ziekenhuizen best wel vaak worden mishandeld en ik zou dat liever willen voorkomen

Reputatie 7
Badge +4

Heeeyy, ik ken wel een goede kliniek, de kliniek van accare. Daar staan ze altijd voor je klaar als er wat is en das super fijn alleen je kan dr mr eem bepaalde tijd blijven. Miss kun je ff op de site kijken? De kliniek is ik Smilde.

Succes 

Xx

Reageer