Skip to main content

ziek zijn

• August 22, 2025
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Hoi ik ben Valentijn, maar zeg maar Spiderman hoor ;)

ik heb al 2 jaar kanker ik vind het heel vervelend omdat ik daardoor bijna nooit mee kan spelen met m’n vrienden.

m’n ouders, broertje en zussen gingen deze vakantie op vakantie naar Griekenland en Italië en doordat ik ziek ben en in het ziekenhuis lig kon ik helaas niet mee en dat vond ik heel jammer :( 

En m’n vrienden gingen laatst weer zwemmen en dan sturen ze steeds foto’s in de groepsapp van hoe gezellig ze het hebben en dat geeft me dan een heel jaloers en stom gevoel omdat ik er graag bij had willen zijn. 

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 22, 2025

Misschien kun je tegen je vrienden zeggen dat je het lastig vindt om die foto’s te zien, en vragen of ze ook af en toe iets voor jou willen doen. Bijvoorbeeld langskomen met een spelletje, of dat ze gewoon chill bij jou komen zitten. Vaak willen vrienden best helpen, maar ze weten niet altijd hóe.

En misschien kun je ook met je ouders of je broertje/zussen praten over een speciaal daje voor jou. Al is het iets kleins, zoals een filmavond of een mini-picknick bij jou, het kan je toch dat gevoel van samen zijn geven.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 25, 2025

Eerst wat ik wil zeggen beterschap.

Maar vraag of ze minder naar je willen sturen dat het niet fijn is dat je zelf ook allemaal had willen doen als je wel gezond was .

Maar hopelijk kom je van die rot ziekte af en blijft hij dan lang weg