Ziek

  • 8 May 2022
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo allemaal,

Ik ben C0cootje en ik heb een vraag/advies nodig. Ik ben al heel lang bijna elke dag flink ziek. Er is nooit een dag dat ik niet moe ben. Elke ochtend heb ik last van misselijkheid die heel lang duurt voordat het over gaat (niet zwanger). Ik heb ook elke dag hoofdpijn. Laatst kreeg ik ook hartproblemen. Ik heb ook al heel lang last van een slechte bloedsomloop waardoor mn handen en voeten altijd koud zijn en het wordt steeds erger.  Ik noem even alle symptomen op zodat een van jullie misschien weten wat het is. Ik heb altijd weinig energie en ik zit er echt mee dat ik bijna altijd ziek ben. De dagen worden steeds vermoeiender en ik weet niet wat ik er tegen kan doen. Jullie zouden vast denken: “Waarom ga je niet naar een dokter?”. Dit is omdat ik een dokter heb die altijd op vakantie is en nooit bereikbaar is en echt heel slecht is. Ik wil graag van dokter veranderen maar ik kan dat niet doen en alleen mijn moeder kan dat. Alleen we hebben laatst te horen gekregen dat mijn oma helaas kort te leven heeft door kanker die niet over gaat. Mijn moeder is bijna nooit thuis omdat ze dus altijd bij mn oma is. Ik wil niet alleen naar de dokter omdat ik best verlegen ben en omdat ik er emotioneel van word als ik er over moet praten. Ik moet ook voorrang krijgen voor therapie (kijk mijn vorige topic waarom ik therapie nodig heb) en dat kan alleen als ik het met een dokter bespreek, maar ik voel me niet fijn bij deze dokter. Wat kan ik doen? Mijn moeder is echt bijna nooit thuis en als ze thuis is is ze bezig met andere dingen. Ik heb het gevoel alsof het steeds slechter gaat en ik kan geen hele dag meer volhouden op school en zelfs niet thuis. 

Groetjes, C0cootje <3


4 reacties

Heyyyyy! 
 

Aller eerst, heel veel sterkte en beterschap voor je oma! 
 

je kan tegen je moeder zeggen als ze thuis is wat er aan de hand is? En dat je een andere dokter wilt? Vertel haar wat je dwars zit! Maar desnoods dit bericht op het forum zien, laat het haar lezen? Je kan op internet kijken wat dit betekent? 
 

heel veel succes!!! <333333

Okee, op internet staat dit:

 

weinig energie:

  • weinig slaap? , ongezond voedings patroon?, of een gezondheids probleem? 

Dagen steeds vermoeiender: 

  - slaap problemen, mentale of psychische klachten. 
 

dat zeg maar. Je kan natuurlijk zelf ook nog op internet kijken! Ik wens je heel veel succes! 
 

groetjessss, 

JooJoo


 

 

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt voor je reactie 🙂 Ik heb mijn symptomen al een beetje gegoogled maar daar komen dan hele erge dingen uit zoals darmkanker en bloedarmoede (het kan kloppen, maar idk) Ik zou het door proberen te geven aan mijn moeder. Heel erg bedankt voor je reactie <3

Reputatie 1
Badge

Bel de assistenten van de huisarts en leg je problemen uit je kan natuurlijk ook bloed afnemen in je bloed kunnen de alles zien wat je hebt je kan bijvoorbeeld klachten krijgen door Vitamine D

Reageer