Skip to main content

Haii,

Ik begrijp er dus helemaal niks meer van....😥

Zo als sommige misschien wel weten gaat het helemaal niet goed en heb ik 2 keer een zelfmoordpoging gedaan... en heb geprobeerd om mijn ouders het te vertellen...ging allemaal niet zoals gepland…

Pffff ander half week geleden is mijn broer overleden... vorige week werd ik zo wanhopig, verdrietig en angstig dat ik besloot om wéér een zelfmoordpoging te doen,  voordat ik dit deed stuurde ik alvast een afscheidsbrief aan een vriend, hij had mij berichten gestuurd en gebeld, maar nam niet op... omdat we dicht bij elkaar wonen had de moeder van mijn vriend een sleutel van mijn huis en vonden ze mij en is er 112 gebeld.  

Na paar uur kwam ik weer iets bij ... en kon me niet herinneren wat er was gebeurd ( later wel weer) het enige wat ik later kon zeggen toen ik iets helder kon denken was:" shit ik leef nog ".…

Ik lag hierdoor paar dagen in het ziekenhuis en de moeder van mijn vriend had mijn moeder  gebeld ( die in Duitsland bij familie was) en was de volgende dag s'ochtends vroeg bij mij.. dus dan moet je je moeder vertellen wat er is gebeurd... omdat ik zei dat dit met alle dingen die zijn gebeurt en nog steeds gebeuren te maken heeft en dat mijn ouders mij niet wilden geloven.. was ze flink geschrokken ( toch wel).

Nou en hoe verder nu...?  Ik heb nog altijd een wond, mijn hartslag is niet goed, die gaat vooral onregelmatig, waardoor ik benauwd en misselijk wordt... , en 2 keer in de week een gesprek heb wat ik voel als  m'n hart tekeer gaat, omdat ze er in het ziekenhuis niet achter konden komen en ik heb 3 keer in de week gesprekken met een psycholoog... tot nu toe wil ik eigenlijk gewoon dood, mijn ogen dicht doen en niet meer wakker worden…

Ik heb lang getwijfeld of ik dit hier neer moest zetten, maar misschien kan ik ergens iemand anders mee helpen... en ik ben zelf benieuwd of iemand door een poging in het ziekenhuis terecht kwam en ook vreemde " hartproblemen " heeft...? Want ben ergens verbaasd. 

Oké nu stop ik want jullie zullen me wel zat zijn, ik mezelf in ieder geval wel!

Tips zijn welkom! 

Groetjes!😀

@Wolkje  en @Boterbloempjee ik ben het helemaal met jullie eens! Eerlijk gezegd heb ik ook nooit begrepen waarom ze niet meer mocht komen.  Verder heb ik mijn ding gezegd in een eerder comment.  Alle liefs en goeds  @Tinkerbell ! 😘 Liefs Tover xxx

Hee lieve @Tinkerbell,

Aller eerst wil ik je kracht, moed en sterkte wensen. Ik hoop dat je dit toch nog leest, maar ik vind je super dapper en hoop dat je het nog volhoudt allemaal…. Ik vind het lastig om goed te reageren, maar ik vindt het echt verschrikkelijk voor je dat je dit moet meemaken en dat je dit is overkomen, gun je echt dat het beter met je gaat en dat je moed en hoop vind. Verder heb ik niet veel toe te voegen aan de rest, maar zo te lezen ben je al super goed gesteund. Hoop dat je dit af en toe nog eens terug leest. En om eerlijk te zijn is het een rare gedachte dat als je er niet meer zou zijn, maar ik weet dat je een sterk persoon bent en je er bovenop komt. 💪🏻

Heel veel sterkte en ik hoop oprecht dat het goed met je gaat!! 

veel liefs 💋😘

Hii @Tinkerbell,

Voor als je dit nog leest, zo te zien komen er nog meer klavertjes bij en zoals al eerder gezegd is houd ze bij je, ze zijn je meer dan gegund.  Hoop echt dat je het nog volhoudt allemaal en ik blijf aan je denken.  ( wou het toch even hebben gezegd) 

Veel kracht, sterkte en liefs ❤️😘😊

Hoi lieve @tinkerbell31

Heel veel sterkte. Wat naar dat KT je juist heeft geband in deze periode!

Liefss

Hoii 

Ff een toevoeging, hoe weten we zeker dat @Tinkerbell geband is? Ik heb namelijk een iets te on-respectvol berichtje gestuurd in dit topic, deze is niet geplaatst, maar ik kreeg van een moderator te horen dat je niet eens zeker weet wat er met haar is gebeurd. Ze heeft ook maar 5 berichtjes gestuurd in het topic: Veelgestelde vragen op het forum. Het kan net zo goed dat ze ff een pauze neemt op het forum. Of misschien is ze al 18, ik weet niet of je dan verwijderd word van KT, maar je kan iig niet meer reacties plaatsen en topics aanmaken. Of dat het niet goed met haar gaat. 

Liefs Bliss

kleine aanpassing in tekst ivm forumregel 6 - De Kindertelefoon

Hii,

Ik ben idd ook heel bang dat ze er niet meer is of zelfs is overleden.. maar hoop het echt niet!! ❤️😣 hoop echt echt oprecht dat alles goed met haar gaat... maar vrees nu wel voor het ergste..😭 en @Bliss volgens mij wordt je account verwijderd wanneer je 18 bent, dus denk niet dat dat het is..

Liefs:)

Heee,

We weten het helaas niet, maar ik hoop dat het goed met @Tinkerbell gaat en anders tenminste rust heeft 😕 Hoop in ieder geval dat het laatste niet is gebeurd, maar dat weet niemand natuurlijk. ❤️❤️

Hoiii!

Je zus girl!

Als je zelfmoord wil plegen, denk dan aan de mensen die van je houden. Hoe zouden ze reageren als je er niet meer bent? Je kan ook altijd met zelfmoordpreventie praten als je wil. Ik weet niet hoe ik je zou kunnen helpen, maar steun geven kan altijd. Ik was een tijdje best wel onzeker waardoor ik op mijn eerste topic een reactie plaatste waarbij ik zat zovan: O leuk, we hebben dezelfde naam enzo. Daar heb ik best wel stomme reacties opgekregen waardoor ik nog onzekerder werd. Maar alsnog ben ik doorgegaan. 

Hopelijk komt de gedachte niet meer in je op!

xxx

hey lieve mensen, volgens mij is dit gewoon tinkerbel, dus wees niet bang :) 
ik denk dat ze idd geband is..

Hey ik heb exact hetzelfde meegemaakt alleen bij mij men papa

weet dat de pijn na een tijd meer draagbaar word ik weet ook hoe ontzettend moeimijk het is maar denk aan iedereen die je zou missen er zijn zoveel mensen die je zo graag willen hebben op deze aarde

jij bent super belangerijk voor zoveel mensen jij bent een super goeie super lieve gast als ik je in het echt kende dan zouden wij is deftig praten over alles

is goed wenen en ja in het begin is het echt moeilijk maar het word meer draagelijk na een tijd geef niet op vecht tegen die slechte gedachten laat zien hoe sterk jij echt bent ik geloof in jou iedereen die hier comment gelooft in jou en wij staan allemaal elk uur van de dag en nacht klaar om je te helpen en antwoorden

jij kan dit wij geloven in jou

Heee,

misschien ligt het aan mij hoor maar volgens mij was @Tinkerbell wel vaak actief en @tinkerbell31 heeft nog helemaal niks geplaatst, excuus als dit raar overkomt maar het verbaast me een beetje. Hoop in ieder geval dat alles goed gaat met haar. 😌

Liefs 💋 

Hai,

denk dat ze opnieuw geband werd en daarom niks had gepost☹️😣

Reageer