Skip to main content
Vraag

zie het nut van leven helemaal niet meer


Haii,

Ik begrijp er dus helemaal niks meer van....😥

Zo als sommige misschien wel weten gaat het helemaal niet goed en heb ik 2 keer een zelfmoordpoging gedaan... en heb geprobeerd om mijn ouders het te vertellen...ging allemaal niet zoals gepland…

Pffff ander half week geleden is mijn broer overleden... vorige week werd ik zo wanhopig, verdrietig en angstig dat ik besloot om wéér een zelfmoordpoging te doen,  voordat ik dit deed stuurde ik alvast een afscheidsbrief aan een vriend, hij had mij berichten gestuurd en gebeld, maar nam niet op... omdat we dicht bij elkaar wonen had de moeder van mijn vriend een sleutel van mijn huis en vonden ze mij en is er 112 gebeld.  

Na paar uur kwam ik weer iets bij ... en kon me niet herinneren wat er was gebeurd ( later wel weer) het enige wat ik later kon zeggen toen ik iets helder kon denken was:" shit ik leef nog ".…

Ik lag hierdoor paar dagen in het ziekenhuis en de moeder van mijn vriend had mijn moeder  gebeld ( die in Duitsland bij familie was) en was de volgende dag s'ochtends vroeg bij mij.. dus dan moet je je moeder vertellen wat er is gebeurd... omdat ik zei dat dit met alle dingen die zijn gebeurt en nog steeds gebeuren te maken heeft en dat mijn ouders mij niet wilden geloven.. was ze flink geschrokken ( toch wel).

Nou en hoe verder nu...?  Ik heb nog altijd een wond, mijn hartslag is niet goed, die gaat vooral onregelmatig, waardoor ik benauwd en misselijk wordt... , en 2 keer in de week een gesprek heb wat ik voel als  m'n hart tekeer gaat, omdat ze er in het ziekenhuis niet achter konden komen en ik heb 3 keer in de week gesprekken met een psycholoog... tot nu toe wil ik eigenlijk gewoon dood, mijn ogen dicht doen en niet meer wakker worden…

Ik heb lang getwijfeld of ik dit hier neer moest zetten, maar misschien kan ik ergens iemand anders mee helpen... en ik ben zelf benieuwd of iemand door een poging in het ziekenhuis terecht kwam en ook vreemde " hartproblemen " heeft...? Want ben ergens verbaasd. 

Oké nu stop ik want jullie zullen me wel zat zijn, ik mezelf in ieder geval wel!

Tips zijn welkom! 

Groetjes!😀

 

 

@Jesse08 laat het zo hoor heb al meerdere keren een nieuw emailadres gebruikt en een nieuwe aangemaakt, maar het blijft hetzelfde net als met een andere gebruikersnaam..

Ben het wel zat nu.. 🙄🤨 zit wel 10x alles te checken, en zie geen fouten duss..?

 

Liefs van mij 

 


Hoi lieve @Tinkerbell ,
Snap het wel.. Wel echt raar dat het niet lukt. 😞 Miss helpt die mail van je coach nog.. Maar snap als je het laat...


@Jesse08 Ken die site verder niet dus geen idee waarom het niet werkt. Denk dat mailen met de helpdesk toch het beste is


Hoi @Tinkerbell ,

Ik zag je screenshot nog een keer, en bij 1 heb je toch de bevestigingscode niet ingevuld. Dus dan werkt het sowieso niet. En bij het ander misschien het vinkje, maar ik kan het niet goed zien. 

En snap als je het laat, en zie maar wat je er mee doet, maar bij die mail kan je dan natuurlijk ook een ongeblurd screenshot erbij doen omdat ze die gegevens toch al hebben.


Heyy lieve @Jesse08 ,

Het is eindelijk gelukt om een account aan te maken! :)

 

Liefs van mij 


Heyy ,

Wat top!!! Waardoor lukte het nu wel? 

En hoe gaat het nu met je?


Heyy,

Heb het op mijn iPad geprobeerd met een andere emailadres, ging in één keer goed...😅🙈dus waarschijnlijk lag het de hele tijd aan verkeerde emailadres miss...?


Heyy ,

En hoe gaat het nu met je?

Oh sorry@Jesse08  dit zag ik niet staan.. had net al bericht gestuurd 🙈 gaat eigenlijk nog hetzelfde dat drinkvoeding gaat wel wat beter nu ... en nu kan ik dus morgen al naar de kinderarts... dus zit gewoon  telkens te twijfelen weer.. :(  ben gewoon iedere keer nerveus dat er onderzoeken komen wat uiteindelijk niks op gaat leveren ... maar goed kijk wel.. :(

Liefs van mij :)


Heyy,

Heb het op mijn iPad geprobeerd met een andere emailadres, ging in één keer goed...😅🙈dus waarschijnlijk lag het de hele tijd aan verkeerde emailadres miss...?

Oh vreemd.. Maar fijn dat het iig nu gelukt is! :)

Oh sorry@Jesse08  dit zag ik niet staan.. had net al bericht gestuurd 🙈 gaat eigenlijk nog hetzelfde dat drinkvoeding gaat wel wat beter nu ... en nu kan ik dus morgen al naar de kinderarts... dus zit gewoon  telkens te twijfelen weer.. :(  ben gewoon iedere keer nerveus dat er onderzoeken komen wat uiteindelijk niks op gaat leveren ... maar goed kijk wel.. :(

Liefs van mij :)

Is niet erg. :) 

Fijn dat de drinkvoeding wel beter gaat, en snap je twijfels, maar er is duidelijk wel iets aan de hand… Nu zijn er misschien gewoon een verkeerde dingen onderzocht. En bij lastigere dingen kan het ook best een tijdje duren he, maar betekend niet dat het allemaal zinloos is. 🙂 Hoop heel erg dat je nieuwe arts fijn is!❤️ Laat je het weten?

Liefs. ❤️


Hoi @Tinkerbell ,

De beheerder van Proud2bme heeft nu alle accounts van vanochtend goedgekeurd, dus als het goed is zou het nu moeten werken. 🙂 Hoop het! En dat het dagboekje aanmaken wel soepel gaat.😄🙃


Hii @Jesse08 ,

Oh oké is goed hoor voor het doorgeven  :)

En laat het morgen trouwens wel weten hoe het is gegaan. :)

Liefs van mij 💗

 

 


Heel veel succes morgen @Tinkerbell !♥️😘

Hoop dat dit nog geplaatst wordt vanavond. :) 


Ja dus, dankuwel!🙂


Hoi lieve @Tinkerbell ,

Hoe ging het gisteren bij de arts?

Liefs.


Heyy lieve  @Jesse08 / iedereen :) 

De nieuwe kinderarts is wel beter dan de vorige en  denkt veel meer mee, praat er gelukkig niet overheen/ doorheen   en begrijpt mij wel iets beter... Maar met de dingen waar het écht om gaat wordt ik helemaal niet begrepen en weet ook niet meer hoe ik het nu nog moet verwoorden, heb het ook op een brief geschreven, maar er wordt gezegd dat ze mij begrijpt. Maar ik merk daar niks van en er komt ook niet veel van. En ik begrijp echt wel dat ze  bepaalde moeilijk kunnen vinden, maar het is telkens frustrerend om het nog allemaal te zeggen en telkens mijn verhaal te doen als er niks mee gedaan wordt. Tot nu toe is er alleen een soort plan gemaakt voor drinkvoeding dat ik het meer verspreid over een dag en probeer om sowieso elke dag 4 flesjes op te kunnen.. en gister was het de bedoeling om bloed te krijgen aangezien Ijzertabletten niet gaat, en ik wilde het al niet omdat ik me daarna weer slecht voel. Maar goed het was wel nodig omdat ik al paar dagen bleek was ...🙄, toch ging het uiteindelijk niet door omdat ik benauwd was en al duizelig was.. Dus vandaag kreeg ik bloed ( wel weer op een andere manier) en dat ging redelijk maar heeft wel bijwerkingen..want op moment heb ik alweer hoofdpijn en buikpijn met koorts:( en volgende week dus weer omdat het niet goed is als het achter elkaar gaat.. maar ga het echt allemaal niet meer doen, heb het wel gehad met dat ik telkens weer opnieuw last begin te krijgen en niks begint op te leveren, dus heb al een mail gestuurd dat het stop..

En de rest van de afgelopen dagen heb ik voor het eerst oefeningen gedaan met mijn coach en paard. Op de momenten dat ik bezig ben met alle nare dingen en flashbacks/ nachtmerries gaat het met mijn paard wel redelijk. Maar wanneer er weer een sessie op zit voel ik me helemaal niet fijn, waardoor ik eigenlijk gelijk weer bezig ben met sh en steeds dieper ga en sommige  zijn wel 8cm .. terwijl de sessies er juist voor moeten zorgen dat ik er minder tot uiteindelijk helemaal niet meer mee bezig ben. Begrijp ook dat dat natuurlijk niet 1 keer over is, maar dit lijkt me in ook niet de bedoeling... Maar het gaat gewoon niet, voel bij bepaalde flashbacks of nachtmerries de neiging... sommige zijn zelfs aan het ontsteken, als er verband om zit komt alles er nog door zonder dat er zalf of iets op zit...( dit weet m'n coach trouwens niet, want ben bang dat ik dan zou moeten stoppen).. Alles gaat steeds van kwaad tot erger en wordt  niet begrepen en dat blijft dus ook zo.. 😞 😞..

Liefs van mij 💗


Sorry voor het lange verhaal weer.. 🙄🙈


Hey lieve @Tinkerbell ,

Wat verdrietig... 😞 Ik denk dat je arts je dan toch niet goed begrijpt, misschien denkt ze van wel maar ze kan het verkeerd begrepen hebben…

Misschien kun je hier die brief delen zonder triggeren de/persoonlijke dingen? Miss hebben we dan wat tips voor je. Echt niet vervelend bedoeld, maar ook hier ben je soms wat onduidelijk. 

En weet je arts over de wonden? Daar kan je ook wel ziek van zijn..

Heel veel liefs ♥️ En ik heb echt moeite om goed te reageren,  maar ik leg liever niet uit waarom…

En ik snap echt dat je op bent en ik vind het echt zo erg voor je allemaal... 😥


Sorry voor het lange verhaal weer.. 🙄🙈

He, dat hoeft niet! Ik vind het juist fijn. ♥️

Liefs.


@Jesse08 Het is vooral dat de dingen waar het écht om gaat, dat daar niks aan te doen is.. Het wordt alleen niet gezegd.

Sorry dat het onduidelijk is, best logisch ook want ik vertel hier ook niet alles en niet uitgebreid/ minder zakelijk. ( heeft ook weinig nut) en vaak is er gelijk een oordeel..  Maar als het onduidelijk is mag er gevraagd worden hé..

En helemaal niemand weet over de wonden, kan toch niemand iets aan doen...

 

 


 

En weet je arts over de wonden? Daar kan je ook wel ziek van zijn..

Ik ben niet ziek van de wonden.. 

 


Hoi lieve @Tinkerbell ,

Bedoel je dan fysieke of mentale dingen? Of allebei?

Ik snap dat je niet alles deelt, dat mag denk ik ook niet... 

En of je ziek word van die ontstoken wonden kan je niet weten.. ik ook niet natuurlijk, maar het kan best.. :(

Komen mijn reacties ook over als een oordeel? Sorry dan, dat is absoluut niet mijn bedoeling en ik weet dat ik dat ook niet kan beoordelen, maar ik probeer je wel te helpen en miss ben ik soms wat te veel aan te pushen/streng..  En dat komt miss verkeerd over.. maar nu oordeel ik😉, dus als je wil kan je miss uitleggen wat je bedoeld?


@Jesse08 Bedoel beide dingen, maar op het moment is het vooral mentaal waar het écht om gaat..

 

En voor alle duidelijkheid jou reacties komen niet over als een oordeel van niemand hier trouwens! En je loopt ook écht niet te pushen of iets hoor. Ik bedoel dat in het algemeen dat ik niet duidelijk ben, omdat ik het anders verwoord, niet dat hier iemand een oordeel zou  geven ...Maar bv als ik iets aan een arts vertel, komt er meteen een oordeel dat het fout is en no shit natuurlijk dat weet ik zelf ook dat ik domme / verkeerde dingen doe... maar wanneer ik dus aangeef dat het niet lukt om te stoppen wordt er gewoon gelijk iets van gezegd... Betekent natuurlijk niet dat dat hier ook gebeurt maar toch.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is en anders vraag maar.... (?) :)

Liefs   💗


Oeps bedoel groetjes 🙈🙈


Hey lieve @Tinkerbell ,

Ik snap nu wat je bedoeld.

Het is natuurlijk logisch dat de arts wil dat je stopt, maar daar heb je natuurlijk wel hulp bij nodig en ik heb een beetje het idee dat ze ook niet heel begripvol reageren en zelf niet goed snappen hoe lastig het is.

En snap dat de mentale problemen het belangrijkste zijn... Maar lukt het fysiek nu om daar mee bezig te zijn?

Ik vind het heel lastig goed te reageren... Maar denk wel dat je pas écht goed geholpen kan worden met je mentale dingen als je fysiek gewoon wat meer aan kan... En dan is dat dus wel heel belangrijk nu.

Liefs. ♥️


Hey @Jesse08,

Op de momenten zelf is het wel lastig en uiteindelijk gaat het wel redelijk, maar daarna gaat het gewoon telkens fout eigenlijk erger dan voorheen nog weer. Heb dat wel aangegeven dat het om elke dag bezig te zijn met nare dingen en oefeningen te doen   teveel is om van dinsdag tot zaterdag bezig te zijn met tussendoor een gesprek. Dit werkt alleen maar tegen... en hoe het nu op het moment gaat lukt het niet eens om dinsdag weer bezig te zijn, voel me gewoon slecht ... maar goed zie het wel.. :( 

Liefs van mij 💖


Reageer