Vraag

zelfverzekerder worden en valentijns situatie...

  • 30 January 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hey, ik ben heel onzeker en ik haat mezelf soort van. Omdat ik graag zelfvertrouwen wil maar ja dat kan je helaas nie kopen.  Ik haat mezelf omdat ik social anxiety heb en te dik ben en eigenlijk gwn mezelf lelijk vindt. Ik wil er gwn zo graag vanaf ik zou het liefste gwn knap willen zijn dun en zelfvertrouwen niet dat ik mezelf elke keer weer naar beneden haal. Ik heb al geprobeerd alleen de mooie dingen over mezelf tegen mezelf te zeggen maar het werkt niet echt. En als ik me een tijdje goed voel denk ik dat ik te egoïstisch ben en niet van mezelf mag houden omdat ik lelijk ben of wat dan ook.  ik doe mezelf ook pijn met een haarelastiekje omdat ik mezelf haat. Ik had vroeger ook zoiets 1 keer was dat. Ik vond mezelf stom ,lelijk en dom en toen sloeg ik mezelf omdat ik vond dat ik dat verdiende. dat heb ik nu ook alleen dat met t haarelastiekje.  ik wil dat dus graag verbeteren. Ik heb nog iets wat ik graag wil vertellen. Ik vind een jongen leuk alleen ik heb nooit echt n gesprek gehad met hem ik ken hem alleen via snap ( waar hij mij inmiddels heeft verwijderd wat hij had teveel mensen) op snap hebben we 1 akward gesprek gehad wat echt kort was maar k vind hem echt heel leuk ik ben al 5 maande op hem ofzo. Maar ik ben heel bang dat hij mij niet leuk vindt…. op school kan je nu een briefje schrijven met een euro en dan geven "de cupido's' het kaartje en de brief aan je crush. Alleen ik weet niet zo goed of ik dit moet doen want hij krijgt dat wel midden in de klas. En moet ik mijn naam er op zetten of niet?? en hij dan ja zegt of als hij me wil leren kennen dan moet ik zelfverzekerder worden want iedereen zegt dat jongens afknappen op onzekerheid…. hebben jullie tips om zelfverzekerder te worden en mss voor mijn valentijns situatie


1 reactie

Badge

Heyyy meisiee,

Eerst moet je weten je bijzonder bent, ik weet het zeker, dus wil je alsjeblieft proberen om positiever naar jezelf te kijken? Waarschijnlijk klinkt dit heel stom, omdat je daar juist mee zit, dingen die voor mij wel hielpen waren om gewoon een hele dag niks te plannen, en wat tijd voor mezelf te nemen. Sowieso is het niet egoïstisch om van jezelf te houden, tuurlijk niet, maar ja dat zeg ik nu wel mooi makkelijk, daar heb je niet zoveel aan, het spijt me…

Ik hoop echt dat het je lukt om te stoppen met het haarelastiekje, weet dat ik je vanaf hier achter mijn laptop aan zit te moedigen.

Het spijt me, maar ik weet niet echt wat ik met je Valentijns situatie aan moet🙁

-xxx-

Reageer