Zelftest

  • 20 May 2021
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 161 reacties

Hey ik ga met mijn famillie (15 mensen) naar een groot huis voor 24 mensen,  ik weet dat het niet mag alleen we moeten allemaal testen (zelftesten). alleen ben ik bang dat ik positief test  en ik niet mee kan terwijl ik me hier al een paar maanden op verheug...


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

lastig ja. Lijkt me alsnog wel verstandig om een test te doen aangezien je anders, als je toch wel positief bent, andere mensen besmet en dat zijn jullie allemaal verder van huis.

Hoi Zaxy.

Goed van jullie dat jullie allemaal testen want stel er is iemand positief dan kunnen jullie nieuwe besmettingen voorkomen. De kans dat je besmet bent is er natuurlijk altijd, maar de kans dat je niet besmet is ook groot. Probeer je er niet al te druk over te maken het komt vast wel goed!

 

Alvast veel plezier😄

 

Groetjes van mij!

Hallo Zaxy :)

De kans is groter dat je negatief dan positief test. En je wilt natuurlijk ook niet anderen besmetten met Corona. Dus het is verstandig om jezelf gewoon te testen op Corona.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

Iedereen in de familie is gelukkig negatief!!!

Hallo Zaxy :)

Mooi! Positief (het positief van 2019)nieuws dat iedereen negatief is.

-TheMightySlayer <3

Iedereen in de familie is gelukkig negatief!!!

Fijn dat jullie allemaal negatief zijn! Nu genieten van de tijd met je familie. Veel plezier🙂

 

Groetjes van mij!

Reputatie 3
Badge +2

hey ik zou je er niet te druk over maken. Er is natuurlijk een kans dat je corona hebt, maar dat is dan nou eenmaal zo. Wel zou ik de dagen voordat je dje test gaat doen afstand houden. Zo kan je toch nog een beetje voorkomen dat je het krijgt. Ohja, veel plezier alvast!

Reputatie 2
Badge +3

Dankjulie wel

Reageer