zelfmoordpogingen .

  • 23 October 2023
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb vanmorgen zelfmoord proberen te plegen het is niet gelukt want me vriend houden me tegen. Maar eigenlijk wil . Ik dood omdat mensen zeggen dat dat beter is . En ik geloof hun ook . En dat klinkt misschien raar. Maar zo kan ik niet meer veder leven.  Verkracht geweest . Bedreigd geweest door me echte vader. Toen ik klein was bijna om ver gereden . Door me vader . Ik kan me pijn niet meer aan. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou serieus naar de huisarts gaan of dit met iemand bespreken. Je bent nu een gevaar voor jezelf en dat is echt niet goed. Plus jij hoeft niet te luisteren naar andere. Je bent niet nutteloos en je hoeft niet dood te gaan. Je verdient geholpen te worden. Jij mag hulp krijgen en alleen omdat andere dat niet snappen betekent niet dat je het niet verdient. Je hebt veel stomme dingen mee gemaakt en het is logisch dat je je nu heel erg rot voelt. Dat is eenmaal hoe je lichaam reageert op traumatische ervaringen. Maar jij bent niet je trauma. En je trauma hoeft niet je leven over te nemen. 

Probeer met iemand te praten hierover en probeer alsjeblieft hulp te krijgen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Alsjeblieft zoek de hulp die je verdient! Dat mag en kan. Bel anders met deze mensen: 

https://www.113.nl/

Heel veel sterkte en kracht en kijk ajb op die site! 

😘😘 liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb het gedaan dankje wel voor je advies 

 

 

 

Liefs anoniempje

Reageer