Vraag

zelfmoordpoging, snijden en zelfmoord

  • 23 October 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb 2 dagen geleden zelfmoord pogingen willen doen.  Maar blijkbaar was mijn vriend gevolgd . En heeft me tegengehouden . Ik heb hem uitgescholden en alles . Omdat die me moet laten gaan . Ik snij mezelf ook elke avond heb door mensen littekens gemaakt . 

 

Deel van de tekst is aangepast omdat deze triggerend kan zijn.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Het @Anoniempje xx,

Wat erg dat je zm pogingen hebt gedaan! Ik snap je vriend wel,  die wou je denk ik alleen maar helpen. 

Je kan het altijd met een vertrouwenspersoon over hebben,  of met de Kindertelefoon of 113 bellen/chatten. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 5
Badge +1

Ik ga het proberen tnx

Reputatie 7
Badge +8

Ik snap dat je pissig bent op je vriend maar dat betekent dat ie om je geeft. Ik zou als ik je vriend was ook jou gestopt hebben. En als ik jou was zou ik hem ook vervloekt hebben. Maar het is denk ik juist goed om dit met iemand te bespreken. En ik denk dat je vriend dat wel zou willen. Anders had ie je wel gelaten. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Anoniempje xx 

Ik zou excuses aanbieden dat je hem hebt uitgescholden, want hij lijkt wel om je te geven. Ik zou proberen er met hem of iemand anders over te praten dat helpt heel vaak. En als je er weer aan denkt om zelfmoord te plegen bel dan 113.  

Ik hoop voor je dat het snel beter gaat en blijf sterk.

Groetjes @SadLightbulb 

Reageer