Zelfmoordpoging mislukt.

  • 16 September 2020
  • 5 reacties
  • 263 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal…

Zoals de titel al zegt… Hebben jullie ooit een poging tot zelfmoord gedaan die mislukt was? Wat gebeurde er toen bij jullie? Hoe reageerde school? Je ouders? Vrienden? 

Willen jullie praten? 

Liefs…..


5 reacties

Heyo,

Ik heb een aantal keer testpogingen gedaan. Je zou het zelfmoordpogingen kunnen noemen, maar ik wist dat ze zouden mislukken omdat ik het graag wou testen. Kijken wat het beste plan zou zijn.

Ik heb in totaal 3x een echte zelfmoordpoging gedaan waarvan ik eigenlijk uitging dat ze zouden slagen, maar helaas.

De 1e was best heftig. Daarvoor moest ik naar het ziekenhuis toe om me armen te laten hechten. Me opa en oma zijn niet gekomen, maar de ouders van me vriend wel. Ik woonde sinds me 4e bij me opa en oma.  Maar het was te shockerend voor hun. Ik ben daarna ook in de opname geplaatst me opa en oma hebben mij in die 2 maanden dat ik er zat 1x bezocht.  Dat kwam door mij hoor. Ik was ee gwn te slecht aan toe.

Mijn opa en oma waren wel geschrokken, maar omdat ik daarvoor al meerdere testpogingen had gedaan was het voor hun minder erg.

De 2e en 3e lijken erg op elkaar maar ik zat toen al niet op school maar constant in en uit de opnames. Het was voor niemand meer echt schrikken.

Oh en dan de 4e. Die was enkele maanden geleden door een overdosis. Het was de aller laatste die ik ga doen denk ik. Ik wou het graag nog 1x proberen. Maar dat mislukte ook.  School had ik nog niet. Alleen het werk.  Die schrokken wel toen ik niet kwam opdagen.

Ik heb eigenlijk nog maar 2 vrienden uit Nederland waar ik regelmatig mee afspreek. Die wisten van me situatie af. 1 van hun kwam wel is langs. 

Dus ja.

See ya!

JIXX. 

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal!
Let er goed op dat jullie reacties in dit topic forumregel 9 niet overschrijden.

9. Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende inhoud of links op het forum.
Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.
Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Groetjes, Esther

Hey, ïk heb voor 3 maanden terug een zelfmoord poging gedaan. Ik had al jaren somberheid en zelfmoord gedachten. Toen ik 17 werd kreeg ik last van stemmingwisselingen, ik wisselde in super blij en super somber. Na 8 maanden was ik zo uitgeput van deze stemmingwisselingen en ik zat al een jaar bij de ggz en gebeurde niks. Toen zag ik zelfmoord als oplossing toen ik heel somber was. Nu gaat het een stuk beter met me, ik ben bezig met medicijnen voor stemming, ik heb de diagnose bipolaire stoornis gekregen ben ik krijg trauma therapie voor 2 jeugd trauma die ik heb. Mijn zelfmoord poging heeft de ggz wakker geschud dat er iets moet gebeuren. Dat gebeurt nu gelukkig ook. 

Reputatie 3
Badge +1

ik heb wel eens een zelfmoordpoging gedaan maar ik zeg je: NIET DOEN!!

Badge

jup ik was 10 en hat ruzie met mn ouders ,mn stiefzus had ruzie met mn stiefvader dus die ging bij haar moeder wonen, mn ouders zijn gescheiden en ik had het gevoel dat mn zusje belangerijker was. 

ik had een riem op gehangen en stond op een stoel, alleen de riem viel toen ik de stoel wegschoof en ik viel ik heb het nooit aan mn ouders of vrienden of wie dan ook verteld

Reageer