Zelfmoordpoging

  • 23 October 2023
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik kon niet meer, vorige nacht om half 3 heb ik er een einde geprobeerd aan te maken. Het is niet gelukt, ik nam een overdosis pillen. Ik werd misselijk daarna en ben gaan slapen maar ben gewoon weer wakker geworden vanochtend.

Ik zag het niet meer zitten, mijn ouders deden vervelend, mijn broertje zou weer terug komen, al mijn vriendinnen laten me zitten. Ik had alleen nog mijn vriend over. Ik had gister alleen echt een stomme dag iedereen deed boos tegen mij, ik reageerde het af op mijn vriend. Toen ontstond er ruzie. Ik was zo verdrietig dat ik het niet meer zag zitten. Uiteindelijk hebben we het goed gemaakt voordat we gingen slapen. Net heb ik hem verteld wat ik gisteravond heb gedaan. Ik was erg bang wat zijn reactie zou zijn. Hij weet dat ik een gehandicapt broertje heb en ouders die mij slaan, hij weet dat ik mezelf snijd. Maar ik was heel bang voor zn reactie. Hij was erg verdrietig, ik wil niet dat hij verdrietig is. Ik vraag me soms ook echt af, waarom zoekt hij niet een meisje die niet zoveel shit heeft als ik? Ik ben nergens goed voor. Aan de andere kant wil ik heb geen pijn doen. Als hij er niet was had ik meer pillen genomen. Op dit moment de enige motivatie om er nog te zijn is hij, ik wil hem niet kwetsen, ik wil dat het leven gewoon beter wordt.

 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon, op grond van forumregel 6: plaats geen triggerende of schadelijke content.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @anoniem8642 

 

Wat naar dat je je zo rot voelt over alles wat er nu speelt in je leven. Gelukkig heb je steun van jouw vriend. En goed dat je steun zoekt hier op het forum! Hopelijk krijg je veel helpende reacties.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. 113 is dag en nacht bereikbaar!

 

Groetjes, Mariska

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik snap dat je zo voelt, heb zelf ook pogingen gedaan die niet zijn gelukt jammer genoeg.  Maar weet als je het wilt delen je altijd naar mij mag. Ook al ken ik je niet .

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoihoi,

wat naar voor je! Je ouders mogen je niet slaan dus ik zou naar de weet ik veel wie gaan.

Heel veel sterkte daarbij en vraag hulp!

Groetjes

Reputatie 3
Badge

@Anoniempje xx 

Dankjewel je bent echt heel lief<3

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @anoniem8642  

Er over praten met iemand die je echt goed vertrouwd helpt goed. En zoals er al eerder werd gezegd ja kan naar www.113.nl gaan voor hulp over zelfmoord. En misschien kan je kijken naar https://veiligthuis.nl/ voor de situatie van het slaan. Je kan ook naar een vertrouwenspersoon gaan want er over praten is al de eerste stap om je er over heen te zetten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik hoop dat het snel beter gaat.

groetjes ik@SadLightbulb 

​​

Reputatie 4
Badge +2

voordat je zelfmoord vraag eerst. wat heb ik gedaan. Je heb droom geeneens gedaan. er zit veel meer in de leven dan dit. als je dood ben waar ga je heen. word alles zwart voor eeuwig of gaat je naar de hell maak je leven waard. Ik heb ook wel veel erge dingen mee gemaakt. Onthoud dit. bomen verliezen hun blader maar toch groeit het terug. op je laagste moment van leven. wacht je sterke kant op eruit te komen

Reageer