Vraag

zelfmoordpoging

  • 5 October 2021
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik wil mezelf al best een lange tijd van kant maken, en na 6 keer proberen lukt het nogsteeds niet, iedere keer wordt ik weer met 20x meer pijn wakker, ik wil gewoon dat alles over is. dit is geen roep voor hulp of troost, ik wil dood, je kunt me niet ompraten


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Plz doe het niet!!

Heyy

 

Ik weet zelf niet zo goed wat ik je moet vertellen..

 

Ik wil je alleen melden dat je altijd contact op kan nemen met 113 zelfmoordpreventie. Die zijn iedere dag, 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer 0800-0113 of via de chat.

Ook kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bellen of chatten met de kindertelefoon. Die zijn bereikbaar op het nummer 0800-0432.

 

Jij doet er echt toe en zelfmoord is echt niet de oplossing voor je problemen! Het gaat echt weer goedkomen en ik geloof in je:heart:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

waarom zou je het doen je kan toch met je mentor of vertrouwenspersoon praten eerlijk gezegd snap ik nog niet waarom je zelfmoord wilt wil  je alsjeblieft uitgebreider over praten?

 

why would you do it you can still talk to your mentor or confidant to be honest I still don't understand why you want to commit suicide  

Reputatie 1
Badge

waarom zou je het doen je kan toch met je mentor of vertrouwenspersoon praten eerlijk gezegd snap ik nog niet waarom je zelfmoord wilt wil  je alsjeblieft uitgebreider over praten?

 

why would you do it you can still talk to your mentor or confidant to be honest I still don't understand why you want to commit suicide  

because im suicidal, i dont know how to explain it but i want to stop living

 

Reputatie 4
Badge +2

Je bent een prachtig mooi mens! Ik heb er geen woorden voor dat iemand zich zo moet voelen. En ik kan me heel goed verplaatsen. Weet dat het beter wordt! De wereld kan niet zonder je❤

Is het nu beter gegaan ????

Reageer