Vraag

zelfmoordneigingen

  • 18 April 2022
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb zo veel fucking stress van school en niemand boeit het, mijn ouders zijn alleen lief als ze me nodig hebben. Ik durf niet eens meer een mes in mijn handen te hebben omdat ik de vorige keer bijna mijn polsen doorsneed. Ik wil gewoon weg. Weg van al het gezeik, school, werk, stress en angsten. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb  zo geen oplossing voor jou maar mag ik je wel wensen dat alles beter wordt ?  Ik hoop dat je weer lichtpunten gaat zien. Ik ben ook heel donker in mn hoofd  geweest heb hulp gekregen en ben hier op het forum ook heel goed gesteund. Het heeft me weer zin in dingen gegeven en weer plezier. Ik zou het je gunnen !  Praat er over met iemand die je  vertrouwt of bel met de kindertelefoon of 113 en laat je  helpen dat ben je waard :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Anoniem020,

 

ik keek nog even of het forum voordat ik wilde gaan slapen en mijn oog viel op jouw topic.

Iemand die aan het begin van de nacht om hulp vraagt… ik  die wil helpen, maar weet niet precies hoe ik je kan helpen … das best fucked up

 

Om iets meer over je te weten te komen keek  ik op je profiel en zag daar de topics die je eerder hebt gepost….. ik kreeg er een brok van in mijn keel, maar natuurlijk heb jij daar niks aan. Iemand die jou vertelt hoe die zich voelt als die een topic van jou leest. Je bent vast iemand die mij dan zou gaan helpen en jezelf dan maar weer wegcijfert en daardoor terecht nog meer reden heeft om niemand meer te vertrouwen. Ik moet en wil het anders doen, maar hoe?

Ik kan en ga hier sws de website van 113 noemen, omdat daar 24/7 professionals werken die jou hulp kunnen bieden. Misschien is dat iets, maar de kans is groot dat je die site al kent, dan toch maar voor de zekerheid en omdat ik even niks anders weet:

https://www.113.nl

Volgens mij kun je daar, behalve voor acute hulp ook terecht voor online hulp, maar dat kon ik zelf niet zo snel terug vinden. Misschien als je belt of chat dat zij dat beter uit kunnen leggen. Het gaat dan niet alleen om een gesprek (wat misschien al wat kan helpen, hoop ik), maar ook om vervolghulp online. Volgens mij zijn dat gesprekken met een psycholoog, tenminste dat had ik hier op het forum wel eens bij de reacties zien staan.

What else can I think off

Weet je, er viel me ook iets op bij het bekijken van jouw topics en dat is dat het lijkt alsof het allemaal al wat langer speelt en in de loop van de tijd steeds (wat) erger is geworden. Dat vind ik echt kut (excuse the word) voor je. Kennelijk is het mensen uit jouw omgeving die je om hulp hebt gevraagd niet opgevallen hoe erg je met dingen zit en dan kunnen dingen zich gaan stapelen, tenminste zo denk ik dan en erger worden.

Oh, ik zie het staan op de site, van die online therapie, dan moet je op de homepage eerst klikken op 'heb je nu hulp nodig’ en daarna in het lijstje zie je het staan.

Zit ik jou hier uit te leggen hoe een website werkt, niet echt iets waar je wat aan hebt…..ik zie staan online therapie 16 jaar of ouder…..OMG ik hoop iig dat je 16 bent, maar misschien gewoon bellen of chatten en dan kunnen anderen je strakjes overdag misschien beter helpen.

Ik weet niet wat ik moet doen.

Is er iemand in jouw buurt die je vertrouwt om jouw verhaal mee te delen?

Overdag kun je ook met de Kindertelefoon bellen https://www.kindertelefoon.nl/bellen

of

chatten https://www.kindertelefoon.nl/chat, maar daar vertel ik jou vast ook niks nieuws mee…

 

Heb je muziek waar je je beter bij voelt ofzo?

 

Dit schiet niet echt op.

Ook al is het niet echt iets waar je wat aan hebt, denk ik, ga ik het toch maar posten en dan kijken we wel vanaf daar. Is dat een plan?

 

Ik lees het wel en eigenlijk hoop ik dat je nu lekker slaapt en dat bedoel ik niet voor mijzelf, maar voor jou.

 

Ik ga je nog maar een hele lange knuffel geven, hopelijk voelt dat goed en helpt het ook een beetje.

 

Groetjes en sterkte en misschien tot later,

💙 MickeyMouse 💙

tsja, zit je ook nog met een muis te praten, het moet niet gekker worden 😀

 

Ik hoop dat er geen check volgt en dat deze reactie gelijk geplaatst wordt

 

 

 

Reageer