Vraag

Zelfmoordgedachtes

  • 15 October 2018
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik denk veel na over zelfmoord, dit is niet omdat ik het wil maar omdat ik er bang voor ben! Ik heb ook last van autisme en zit in de puberteit, misschien heeft dit er iets mee te maken! Ik denk veel over het onderwerp en word er heel emotioneel van, ik moet vaak huilen en wil zo graag dat deze gedachtes weg gaan! Soms vraag ik me af waarom ik zoveel denk aan dit onderwerp, is dit omdat ik echt zelfmoord wil plegen of heeft het een andere reden? Ik ben ook naar een psycholoog geweest en die zegt dat het alleen piekeren is! Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad? En klopt het dat mensen met autisme sneller zelfmoord plegen?

groetjes,

LukasPukas

4 reacties

Of mensen met autisme sneller zelfmoord plegen weet ik niet, zelf heb ik geen autisme dus daar kan ik je ook niet mee helpen. wel weet ik dat het niet iets is dat je zomaar doet, ik zou er vooral nog wat meer met je psycholoog over praten. misschien dat die wel weet waarom je hier zoveel over nadenkt, en je kan helpen het meer uit je gedachtes te zetten.
ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

xx
Dankjewel, zou ik doen

Reageer