Vraag

zelfmoordgedachten, iemand een idee hoe ik me minder slecht voel?

  • 10 April 2024
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hiii, ik ben F. ik ben 13 en zit in 2 vwo, Blablabla.

Ik heb dus zelfmoordgedachten en ik wil eigenlijk gewoon weg van de wereld, dit heeft 2 redenen.

  1. mijn vader is nooit thuis (hij is kapitein op privejachten) en mijn moeder overwerkt en heel snel boos.
  2. mijn vrienden haten me allemaal omdat er leugens en roddels over mij zijn verspreid die niet waar zijn. nu kijkt iedereen me altijd met zon gore blik aan

nu voel ik me dus mega rot, iemand ideen hoe ik dit kan veranderen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Imasadgirlbutdontmind ,

 

zo te lezen zit je in een nogal lastige situatie. Wat goed dat je er hier over vertelt, ik hoop dat je gauw nog meer reacties krijgt.

Onthoud vooral dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. 

Veel sterkte gewenst,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge

Hey @Imasadgirlbutdontmind wat erg te lezen dat je het zo moeilijk hebt hoop wel dat je zo lang mogelijk gaat proberen om toch hier te blijven snap volledig dat je er een eind aan wilt maken maar er zijn nog momenten waarop je je wel gelukkig gaat voelen echt ze zijn er mss niet heel vaak maar ze zijn er wel 

 

Mss kan je naar een therapeut gaan het help mij een klein beetje maar miss help het jouw wel je moet het wel vragen aan je mama zouw ook wel aangegeven dat het mogelijk gaat niet perse dat je met zm gedachten zit gewoon dat het mogelijk gaat dat kan hopelijk genoeg zijn om echt hulp te hebben

 

Van de roddels weet ik niet veel wat te doen en probeeren niet te veel te letten op de blikken

 

Hoop dat dit antwoord op je vraag was geef nog niet op!

 

Lieve groetjes LOL55 

Reageer