Skip to main content

Hoi hoi

kweenie echt meer wat ik moet doen. ik heb nu al 2x zm pogingen gdn en ik maak nu iedere dag plannen van hoe ik zm kan doen en kan weglopen.

mr mn vriendje probeert mij tegen te houden.

t is nu al zo lang zo. En opeens word ik verdrietig van alle problemen die ik 5 jaar geleden had, waar ik toen niet verdrietig van werd.

Zul ik weg lopen? 

zul ik zm doen?

heeft er iemand tips hoe ik weer gelukkig kan worden?

bye, spreek jullie later <3

k kijk wel of ik verder kan.

​​​​​​​De tekst is aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

Hi ​@DAANTJUHHH ,

Ten eerste, echt heel erg vervelend dat je je zo voelt,

Je moet eerst een goed uitgedacht plan hebben voordat je zomaar weg loop (je snapt wat ik bedoel met zomaar). Waar je heen wil, wat je wil bereiken, of je echt wil weglopen etc.

En je moet absoluut geen zm plegen, ik weet niet hoe oud je bent maar je moet leven (ik weet dat het moeilij k is..) Ik en andere forumgebruikers zullen je missen en je vriendje, ouders, iedereen wil niet dat je het doet.

En als het mislukt heb voor de 3e x geprobeerd en dan voel je je alleen maar slechter dat het niet is gelukt.

Tips om gelukkig te zijn heb ik niet, je kan proberen veel met mensen te zijn waar je van houdt, vrienden, vriendje, misschien een huisdier etc.

Probeer steeds doelen te stellen dus bijv. oke ik wil nog hier zijn t/m zondag en dat je dan op zondag zegt, ik wil hier nog t/m woensdag zijn en dan steeds stapje voor stapje er nog bent.

Hey het komt echt goed..<333

HEEL VEEL SUCCES EN JE KAN HET!

pls doe geen zm poging, het is het niet waard.

Groetjes ​@everythingisok 

Reageer