Zelfmoordgedachten, ben er klaar mee

  • 17 December 2022
  • 14 reacties
  • 192 Bekeken

Badge

Hyy,

ik kan dit echt niet meer, de afgelopen  2 weken gaat het echt niet meer. er is geen enkel avond voorbij gegaan dat ik niet heb gehuild, mezelf heb pijn gedaan, zelfmoord gedachtes gehad.

ik ben er eigenlijk echt volledig klaar mee.

 

 

groetjes


14 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Boeitni ,

 

wat heftig om te lezen dat je je zo voelt. Wel heel goed dat je het hier uitspreekt.

Een deel van je tekst heb ik moeten verwijderen, omdat een concrete aankondiging van zelfdoding voor andere mensen choquerend kan zijn, of juist als trigger kan werken. Dat willen we niet, en is ook tegen forumregel 10. 

Hopelijk krijg je goede reacties van de andere forumleden hier.

Weet dat je ook terecht kan bij De Kindertelefoon via 0800-0432 of de chat, elke dag tussen 11:00 en 21:00 uur, of bij 113 Zelfmoordpreventie via 0800-0113 of 113.nl en zij zijn dag en nacht bereikbaar.

 

Veel sterkte gewenst,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Ik begrijp je ik zit in ongeveer in de zelfde situatie als dat jij nu beschrijft maar praat er alsjeblieft over met wie je vertrouwt want ik wil jou niet kwijt en sowieso meer mensen ook niet 

Hyy,

ik kan dit echt niet meer, de afgelopen  2 weken gaat het echt niet meer. er is geen enkel avond voorbij gegaan dat ik niet heb gehuild, mezelf heb pijn gedaan, zelfmoord gedachtes gehad.

ik ben er eigenlijk echt volledig klaar mee.

 

 

groetjes

Hey👋🏽

Ik heb dit ook gehad. Ik weet hoe het is. (IN MIJN GEVAL) wist ik dat niemand me zou missen en ik geen reden had om nog te leven met al die pijn. Ik heb ook zelfs 1 poging gedaan maar ik kon mezelf stoppen. Omdat ik geen uitweg meer zag en ik niet meer wist wat te doen... Begon ik te roken. Wiet te roken, om ff helemaal van de wereld af te zijn. Toen was ik 12-13 nu 14 jr oud. Dat heeft mijn leven gered. Ik zev niet dat jij dit mort gaan doen!!! Ik wil je niks aansmeren ofzo want het is niet echt gezond of niets in die richting. MAAR zoek iets voor jezelf als een uitweg. Al koop je "rust en vrede" pillen bij de kruitvat. Het werkt echt om jezelf te kalmeren. 3 per dag 2 maanden lang ongeveer. En je voelt je 100x beter. Echt waar!

 

Groetjes van mij 💪🏽👋🏽

Ik heb een heleboel tips hoe je je innerlijk en uiterlijk en dingen om je heen kan veranderen wat je problemen zullen oplossen, zo niet drastisch verbeteren, de mensen hier geven halve tips but trust me ik spreek uit ervaring and i can fix all of your problems. Hit me up, je hebt niet veel te verliezen. Als het niet werkt kan je door met je leven maar als het werkt word je de beste versie van jezelf en voel je je beter dan ooit. You have my word.

Reputatie 7
Badge +15

@Dreamer jij schrijft echt heel vaak dezelfde reactie he 😅;) 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

ja klopt omdat steeds nieuwe dingen schrijven geen nut heeft + ik hou me aan mijn woorden i can fix these people and their problems.

Reputatie 7
Badge +17

@Dreamer je zult toch die ‘tips’ hier moeten geven want ‘hit me up’ gaat niet. Contact zoeken buiten het forum is streng verboden.

erop reageren is genoeg chill out

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben heel chill, maar bedankt voor de tip. 😘

kijk als je niks nuttigs te zeggen heb kan je ook niets zeggen he ik probeer hier mensen te helpen, uit ervaring wat het beste werkt. Maybe you should do too

Reputatie 7
Badge +17

Is goed man. Fijne avond verder.

omdat het kan 

Reputatie 7
Badge +15

Niet of- topic jongens! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Hallo,

Ik zit met de zelfde problemen,

Voor al best lang. 

Doe het asjeblieft niet!

<3

Reageer