Skip to main content

Zelfmoordgedachten

• September 30, 2025
  • 19 reacties
  • 190 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hey,

nou mijn hele leven is nep mijn vrienden zijn nep mijn ouders haten mij niemand houdt van mij en… tja waarom zou ik nog leven? ik denk soms aan mijn toekomst dan denk ik ja dit ga ik doen drugs mensen vermoorden in de mafia gaan ofzo… als je wilt kan je me pls helpen…… ty… :)

19 reacties

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 1, 2025

Hi ​@Victoria ,

Wat vervelend om te horen dat je het gevoel hebt dat alles nep is en dat niemand van je houdt. Maar wat super knap van jou dat je hierover komt praten hier!! 

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes

Fleur

De Kindertelefoon

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Heyy ​@Victoria, wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je leven nep is. Hoe komt dit als ik vragen mag?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 1, 2025

hey wolf… kijk het is niet nep maar het leven is stom ik haat mijn leven…. ik wil gewoon zelfmoord doen…. want ik… niemand vindt me leuk mijn vrienden zijn nep iedereen gaat mij negeren… hoppelijk heb ik je geholpen

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 1, 2025

*Quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Fleur_  thanks… ik brobeer het maar dan ben ik altijd te laat… om een gesprek te doen...

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 1, 2025

HI ​@Victoria ,

Wat super knap van jou dat je het al geprobeerd hebt! De Kindertelefoon heeft inderdaad openingstijden en dan kun je soms te laat zijn. 113 is echter 24 uur per dag open! Mocht je dus willen bellen maar te laat zijn voor de Kindertelefoon, kun je altijd daar terecht! 

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 1, 2025

*Quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Fleur_  ok thanks

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

hey wolf… kijk het is niet nep maar het leven is stom ik haat mijn leven…. ik wil gewoon zelfmoord doen…. want ik… niemand vindt me leuk mijn vrienden zijn nep iedereen gaat mij negeren… hoppelijk heb ik je geholpen

Heey ​@Victoria, ik vind het super verdrietig om te lezen dat je je zo voelt 😢. Echt, ook al lijkt het alsof niemand je leuk vindt, dat is niet waar. Soms voelt het gewoon zo omdat je heel erg verdrietig bent. Je bent niet stom en je bent ook niet alleen.

Als je je zo voelt is het heel belangrijk om met iemand te praten, bijvoorbeeld met je ouders, een leraar of iemand die je vertrouwt. Je kan ook bellen of chatten met 113, zoals ​@Fleur_ hierboven ook al zei. Het is echt een aanrader en helpt echt! Je hoeft dit niet alleen te doen ❤️. Jij bent belangrijk, ook al voelt dat nu niet zo.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 2, 2025

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon- 

nee dat durf ik niet… ik ben gewoon te bang… nee maar echt niemand vindt me leuk NIEMAND… nee ik voel me niet verdrietig ofzo dat ik dingen ga denken die er niet zijn… ik ga vooral niet met mensen over dit soort onderwerpen praten… ze snappen mij niet… maar hier wel hier begrijpen ze mij… ok kijk ik heb een voorbeeld '’wij hebben dus zo'’n meidengroep en als ik weg ga dan merken ze het niet eens...

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Soms lijkt het echt alsof niemand je ziet of dat niemand je leuk vindt, maar dat is niet waar. Heel vaak vinden mensen je wel leuk, maar laten ze het gewoon niet zo merken. Dat van die meidengroep is ook niet jouw schuld, soms letten mensen gewoon niet goed op. Jij bent niet stom of saai, jij bent gewoon jij en dat is goed ❤️.

En hier mag je altijd alles zeggen, want hier wordt je niet uitgelachen en juist begrepen. Misschien kan je heel klein beginnen met iemand een berichtje sturen of gewoon “hoi” zeggen, dat helpt soms al een beetje om minder bang te zijn 😊.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 3, 2025

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

ok is goed ik ga het proberen…!!!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 4, 2025

@Victoria  dat is echt heel naar voor jou! 

Maar pleeg geen zelfmoord er is genoeg moois in het leven, ook al zie je dat nu niet.

Sterkte

XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

niemand boeit überhoupt als ik weg ga… mijn vrienden mijn ouders… niemand dus eigenlijk kan ik gewoon zelfmoord plegen ze zien me toch niet staan...

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 5, 2025

@Victoria  het boeit ze heus wel ook al lijkt het niet zo!

En bovendien boeit het mij wel!

Doe dat alsjeblieft niet lieve ​@Victoria 

Heel veel steun XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

@Victoria  het boeit ze heus wel ook al lijkt het niet zo!

En bovendien boeit het mij wel!

Doe dat alsjeblieft niet lieve ​@Victoria 

Heel veel steun XXX Yusa 

ok.. ik kijk wel…. maar een ding het boeit ze niet!! weet ik nu al!!!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

@Victoria  denk er idd maar over na: ik zou je wel missen ook al ken ik je niet eens😥

Dus luister alsjeblieft pleeg geen zelfmoord…

Heel veel liefs XXX Yusa 

NightShadow

Heyy, ​@Victoria. dat idee had ik dus ook. Het boeit niemand. Dus ik ben weggelopen, lang verhaal. Maar uiteindelijk was ik weer thuis. Mijn ouders en broers waren heel bezorgd. Mijn opa, oma en oom wilde 2000 kilometer afleggen om voor mij te komen. Het boeide ze wel, ookal leek het voor mij van niet. Mijn pa misschien niet, maar mama wel. Het dat is al een reden om door te gaan. Ik heb ook een topic waarin staat dat ik er zo goed als klaar mee ben, maar er zijn hier op het forum al zulke lieve mensen die alles doen om je te helpen. Ik raad 113 eigenlijk niet aan, maar dat is omdat ik er slechte ervaringen mee heb. Misschien kun je eerst met de KT chatten, die zijn echt super lief en een stuk persoonlijker. Pleeg geen zelfmoord, blijf vechten. Ik ben trots op je!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 8, 2025

Thanks ​@NightShadow het heeft me moed gegeven… voorlopig dan...

• October 11, 2025

maak geen zelfmoord praat met113 heb ik ook gedaan

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 13, 2025

maak geen zelfmoord praat met113 heb ik ook gedaan

ok is goed ga ik proberen!!