Zelfmoordgedachten

  • 12 September 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een tijdje zelfmoordgedachten gehad. Ik heb toen ook een plan gehad. Ik heb ook gedacht hoe het dan zou zijn. Toen heb ik dat niet gedaan.

Ik ben nu bang. Ik heb veel paniek. Ik denk vaak na over als ik het wel gedaan had. Dat ik dan dood had kunnen zijn. Als ik iets leuks doe dan denk ik dat ik dat had kunnen missen. Ik voel mij dan bang. Ik heb nu heel veel spijt dat ik dat dacht. Dat het slecht had kunnen aflopen.  Dat maakt mij bang. 

Ik weet niet echt wat ik hiermee moet. Kan iemand mij tips geven? 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi Zonnenbloem, we lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Liefs Bente

Reputatie 2
Badge

Ik zat ook in dezelfde situatie als jij ooit. Ik vind het dan ook kut om te moeten vertellen dat je sterk moet zijn en dat het gevoel waarschijnlijk je blij blijft. Blijf sterk en leid je zelf af van die momenten, je moet je angst / bangigheid overheersen, maar je mag het ook los laten als je alleen bent in je kamer mag je al je gevoelens eruit laten, dat helpt enorm en maakt je brein ook een stuk leger. 

 

Ik hoop dat dit je helpt

Reageer